797. BONPRIX - LETNIA INSPIRACJA

 Nie mam czasu - to zdanie towarzyszy mi już od dawna. Nie wiem co się dzieje, ale naprawdę czas ucieka mi między palcami i nie zawsze mam czas na wszystko. Jednak... znalazłam mały sposób na to, żeby być tu nieco częściej. Zaczęłam planować, a pierwszym punktem było właśnie opublikowanie nowego wpisu.

Tym razem letnia inspiracja od bonprix. Uwielbiam stamtąd ubrania, ponieważ są świetnej jakości. Oczywiście trzeba nieco poszperać, by znaleźć perełki, których szukamy, ale uważam, że naprawdę warto. Od wielu lat regularnie kupuję online na stronie bonprix i jestem zadowolona. Ubrania wytrzymują naprawdę długo, a niektóre z nich mam od moich pierwszych zakupów! Polecam także czytać opinie - ja na przykład po każdych zakupach wystawiam je do każdego zakupionego towaru, by pomóc innym w wyborze. Dzięki temu wiem, że na przykład przy danym produkcie rozmiarówka jest nietypowa, albo, że warto zwrócić uwagę na skład.

Tymczasem już nie opowiadam, tylko pokazuję Wam moją stylizację w sukience ze wzorem cytryn. Iście letnia propozycja z oddychającego materiału, który idealnie sprawdzi się na te upały. Do tego trampki i kapelusz i jestem gotowa na podbój świata, albo przynajmniej małej części! 






buty - Converse
sukienka - bonprix
kapelusz - Sinsay
torebka - bonprix

Komentarze