796. ALBUM PRZYGÓD - POMYSŁ NA KREATYWNY PREZENT

 Pomysł na kreatywny prezent nie zawsze wpada do głowy od razu. Czasami musimy trochę pogłówkować, żeby znaleźć coś naprawdę zaskakującego, a jednocześnie pasującego do danej osoby. Dziś mam dla Was absolutny hit, czyli ALBUM PRZYGÓD! Zastanawiacie się co to takiego? To album fotograficzny w formie książki z zadaniami do wykonania. W środku znajduje się 50 zdrapek z kreatywnymi zadaniami w formie wyzwań na spędzenie czasu oraz miejsce na wklejanie zdjęć upamiętniających ten dzień!


Mój Album Przygód to wersja dla przyjaciół, ale istnieje też druga część, czyli album dla par! Myślę, że to oryginalny prezent dla przyjaciół, który będzie pamiątką na lata. Zastanawiacie się jak długo przetrwa? Moim zdaniem, jego solidne wykonanie, grube strony i wysokiej jakości papier są gwarancją dobrej marki! Jest to album na zdjęcia wklejane typu Instax, ale tak naprawdę nie ma znaczenia jakie zdjęcie zrobimy - ważne, by później wywołać je w małym formacie. Sztywne strony nie pozwalają na to, by po umieszczeniu zdjęcia klej przedostał się na drugą stronę, więc wysoka estetyka zostanie zachowana.


Dla mnie to świetny pomysł na prezent także dla nowożeńców i dla tych par z dłuższym stażem, na przykład na rocznicę. Dzięki temu albumowi wspólnie można tworzyć wspomnienia, zyskać cenną pamiątkę i wracać do niej, przy każdej możliwej okazji. Będzie to także doskonały zamiennik kwiatów i upominków na różne okazje, ponieważ album wygląda bardzo estetycznie zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz. Zresztą możecie to zobaczyć na zdjęciach. 

Jestem ciekawa czy takie wyzwania dla przyjaciół są Waszym zdaniem pomysłowe i chcielibyście też gromadzić wspomnienia w taki sposób? Pokazuję Wam jedno z zadań, byście mogli zobaczyć czego się spodziewać. Ja poświęciłam jeden wieczór z fantastycznymi ludźmi właśnie na to zadanie i bawiliśmy się niesamowicie! 

Jeśli macie ochotę zamówić Album Przygód, skorzystajcie z mojego kodu rabatowego: PTYSIA. Na to hasło otrzymacie zniżkę 10% przy zakupie dowolnego albumu.

KLIKNIJ TUTAJ by przejść do strony z zakupami.

Komentarze