799. PAKUTEN - MODNE UBRANIA W NISKICH CENACH

Lubicie śledzić trendy modowe? Ja na przykład, by znaleźć co się teraz nosi przeglądam instagramowe profile stylistek, gwiazd i sklepów internetowych. Oczywiście ostatecznie wybieram to, co mi się podoba i nie podążam ślepo za trendami, ale lubię wiedzieć co w modzie piszczy. W końcu poniekąd mój blog i instagram to w dużej mierze modowe królestwo. 

Dziś postawiłam na liliowy kolor. Nie będę oszukiwać, gdy powiem, że zakochałam się w nim już wczesną wiosną. Ten kolor jest bardzo delikatny i kobiecy, a ja to cenię sobie naprawdę bardzo. Komplet ze sklepu Pakuten z przedłużaną spódnicą i bluzką hiszpanką wpadł mi w oko od razu. Sprawdził się perfekcyjnie i na festiwalowym placu, ale też w miejskim wydaniu. Przypadkowo okazało się, że w mojej szafie znalazłam buty na obcasie z wiązaniem dokładnie w tym samym kolorze Razem wyszedł całkiem przyjemny dla oka zestaw. 

Sam komplet kosztuje nieco ponad 100 złotych, ale jest wart o wiele więcej. Materiał pięknie się układa i można poczuć się w tej stylizacji naprawdę swobodnie. Oczywiście jeśli liliowy odcień Was nie przekonuje to znajdziecie na stronie jeszcze 7 innych kolorów!






buty, torebka - Deichmann
komplet - Pakuten
kapelusz - Sinsay 

Komentarze