800. POLE SŁONECZNIKÓW

 Długo szukałam pola słoneczników. Gdy już je znalazłam to okazało się, że są już w nienajlepszym stanie. Nie mogłam sobie jednak odpuścić, bo coroczna tradycja zrobienia zdjęcia ze słonecznikami nadal obowiązywała. Oczywiście najpierw było dużo stresu, bo pewna część pola była znacznie wyższa ode mnie i bałam się buszujących tam dzików, ale wszystko skończyło się bezproblemowo! 

Długa sukienka z bonprix jest letnim hitem. Co prawda mam ją już z zeszłego sezonu, ale nadal jest piękna i idealnie pasuje na letne przechadzki. A jak już zdjęcia w wiejskim klimacie to oczywiście nie mogło zabraknąć mojego standardowego nakrycia głowy, czyli kapelusza. Odkąd pierwszy raz założyłam kapelusz wiele lat temu to uważam je za najlepsze nakrycia głowy! 









sukienka - bonprix
kapelusz - sinsay 

Komentarze