802. DZIŚ POWIETRZE PACHNIE JAK OSTATNIE DNI WAKACJI

 Piosenka, z której cytat stał się tytułem dzisiejszego posta zawsze mnie porusza. Kiedy przypominam sobie ją właśnie w te ostatnie dni wakacji, łapie mnie taka nostalgia, że znów czegoś nie zrobiłam, kolejny raz nie zdążyłam. Wiele rzeczy omija mnie w wakacyjnym czasie. Zresztą lipiec i sierpień już nie mają takiej nutki ekscytacji, kiedy chodzi się do pracy. Marzy mi się czas, kiedy  beztrosko będę biegać rankiem po plaży, wieczorami pić drinki pod palmami, a nocą obserwować niebo usłane gwiazdami. Chyba jednak jestem romantyczką. Ale przez niektóre względy głęboko ukrytą. Nie wyszalałam się w dzieciństwie, nie spróbowałam wielu rzeczy będąc nastolatką, a teraz coś czuję, że jest już nieco za późno!

A dziś, wracając do konkretów, te cudowne wakacje kończymy stylizacją w sukience midi. Piękny, cukierkowy róż połączony z bielą. Do tego adidasy, czapka z daszkiem i biała torebka - chlebek. Czas na ostatni spacer przed jesiennymi obowiązkami. I koniecznie zajrzyjcie do Selfieroom, bo właśnie tam dorwiecie tę cudowną kieckę! Skradła moje serce od pierwszego założenia! Lekki materiał sprawdzi się także w jesiennych zestawach, na przykład z jeansową kurtką, czy krótkim sweterkiem!









 buty - Goodlookin
sukienka - Selfieroom
czapka - Nike
torebka - Deichmann
okulary - Szaleo 

Komentarze