798. SELFIEROOM - UBRANIA, KTÓRE DODAJĄ MI PEWNOŚCI SIEBIE

 Macie czasami tak, że ubieracie coś na siebie i czujecie się jak milion dolarów? Tak, że chcecie, aby wszyscy na Was patrzyli, bo wiecie, że to jest dobre? Czy ubrania w ogóle wpływają na Wasze samopoczucie? Przyznaję, że u mnie jest z tym różnie, ale kiedy miałam pierwszy raz możliwość założenia tej stylizacji ze sklepu Selfieroom to poczułam się bardzo pewna siebie! Niby nic, a kolory i modele zrobiły za mnie wszystko. Pozwoliły poczuć się kobieco i wyjątkowo! To rzadkość, a jednak się udało!

Postanowiłam, że przygotuję zdjęcia tej stylizacji, by pokazać je Wam właśnie tutaj. Dopasowana spódniczka w soczystej fuksji, krótki top z ciekawym wiązaniem i luźna koszula to jest mój top of the top jeśli chodzi o letnią stylizację! Do tego szpilki, bo uwielbiam w nich chodzić i mała torebka na drobiazgi. Ciekawi mnie jak Wy wyobrażacie sobie stylizację, która pozwala się Wam czuć pewnie?










buty, torebka - Deichmann
total look - Selfieroom 

Komentarze