793. BONPRIX IT'S ME - WIOSENNA ODSŁONA

 Lubię bonprix. Pamiętam te gazetki, które namiętnie przeglądałam wieczorami i zaciekawienie, z jakim czekałam na kolejne. Dziś chętnie zamawiam z bonprix zarówno odzież jak i dodatki do domu. Opasłe pudło ręczników wpadło w moje ręce i przyznaję, że są świetne! Doskonale wchłaniają wodę, więc jak dla mnie to coś godnego polecenia. Ale dzisiaj nie o tym. Przygotowałam dla Was dwa zestawy, które skradną Wasze serca, jeśli tylko lubicie beże i pomarańcze oraz szerokie nogawki spodni.

Pierwszy z zestawów to połączenie marynarki ze wspomnianymi właśne spodniami. Dzwony robią furorę w świecie mody, więc wracamy do lat młodości moich rodziców! Pewnie jakbym dobrze poszukała to w szafie mamy znalazłabym podobne. Co prawda te dwie części garderoby nie są tu garniturem, ale spokojnie mogą za taki uchodzić, ponieważ kolory są do siebie bardzo zbliżone. Faktem jest, że nie miałam marynarki w kolorze ciepłego beżu w swojej szafie, ani nawet jeansowych, szerokich spodni. Z dumą noszę więc ten komplet, dodając niebanalne dodatki. Mała torebka, wygodne sneakersy i czapka z daszkiem dodały charakteru!









buty, torebka - Deichmann
spodnie, marynarka - bonprix
koszula - Sklep Sportowy Eva
czapka - nn 

Drugi outfit przygotowany również przy współpracy z marką bonprix to coś na codzienne wyjścia. Sweterek z krótkim rękawem plus szerokie spodnie to coś, co lubię. Do tego kapelusz i wygodne półbuty. W tym zestawie czułam się fenomenalnie, chociaż tego dnia zły humor mnie nie opuszczał. Wszystko szło nie po mojej myśli, ale ostatecznie wszystko skończyło się dobrze!





buty - Deichmann
spodnie, sweter - bonprix
kapelusz - HatHat

Komentarze