795. CROSSJEANS - UBRANIA BASIC W TWOJEJ GARDEROBIE

 Już od jakiegoś czasu marka CrossJeans gości w mojej szafie. Poznałam tę markę przypadkowo, znajdując ich profil na instagramie. I tak, już rok temu zaczęła się nasza przygoda. Lubię ubrania, które będę nosić długo, nawet jeśli muszę za nie zapłacić odrobinę więcej. Dobra jakość nigdy nie wyjdzie z mody. I tak właśnie jest z bluzą - kangurką z dzisiejszej stylizacji. Klasyczna, z kapturem, w neutralnym kolorze i bez nadruków. Piorę ją, suszę w suszarce i zakładam. Nie gniecie się, nie kurczy i przede wszystkim nie mechaci. Już dawno nie miałam tak dobrego jakościowo produktu w mojej szafie. Noszę ją absolutnie do wszystkiego i wszędzie. Zakładam do spódnicy i spodni, a nawet na sukienkę midi w chłodniejsze dni!

Wiatr nadal nie odpuszcza, więc ubieram to, co będę mogła ewentualnie z siebie zdjąć przy zmianie pogody. Długa kamizelka była moim must have w tym sezonie. Nie ukrywam też, że często sięgam po wygodne buty, ponieważ osiem godzin w pracy na nogach zawsze wymaga ode mnie dobrego przygotowania, by moje stopy nie cierpiały. Tym razem to lekkie jak kapcie buty z CzasNaButy! 







buty - CzasNaButy
spodnie - Szachownica
kamizelka - 4F
bluza - CrossJeans
czapka - lokalny butik 

Komentarze