766. ŻÓŁTA SPÓDNICZKA MINI

 Tej wiosny polubiłam się z żółtym kolorem! Idąc na zakupy chwytam wszystko co żółte. I tak właśnie kupiłam spódniczkę i buty z dzisiejszej stylizacji. Kiedy tylko zobaczyłam na stronie Szachownicy tę spódniczkę to wiedziałam, że musi być moja. Kiedy sprawdziłam jej cenę to aż zrobiło mi się smutno, że w moim rozmiarze została tylko ta jedna. A buty? To była miłość od pierwszego wejrzenia na nie na sklepowej półce. Mam już ten model w dwóch innych kolorach, tym razem przyszła pora na coś bardziej wiosennego.

Oczywiście do stworzenia stylizacji niezbędne okazały się także inne dodatki. Kapelusz, który służy mi już trzeci sezon i pasek znaleziony przypadkiem w sieciówce. Do tego jeansowa katana, czyli mój must have każdej wiosny i stylizacja gotowa! Jestem bardzo ciekawa czy to połączenie przypadnie Wam do gustu! Osobiście czułam się w tym zestawie świetnie i do tego jakieś 10 lat młodziej!









buty - Deichmann
spódniczka - Szachownica
kapelusz - szaleo
kurtka - Szachownica
torebka - Deichmann
bluzka - Szachownica

Komentarze