762. ZWIERZĘCE MOTYWY

 Beże i brązy towarzyszą mi już od dłuższego czasu. Nie wiem dlaczego polubiłam taką kolorystykę. Kiedyś naprawdę uwielbiałam mocne i zdecydowane kolory. Do dziś neonowa bluza jest ulubioną rzeczą w mojej szafie. Niemniej jednak lubię też ciepłe odcienie kawy, krem, beż i brąz. Uważam, że w tych kolorach mi do twarzy. Czy słusznie? Nie mam pojęcia, ale nie mam też zamiaru rezygnować z takich kolorów.

Dziś wybrałam sukienkę maxi w zwierzęcy print. Podoba mi się jej dekolt - jest inny od wszystkich, które posiadam w swojej szafie. I powiem Wam, że mimo wszystko czuję się fantastycznie w tej sukience. Ma fenomenalny, miękki i bardzo dobrze układający się materiał. Dodatkowo sprawdzi się zarówno w letnich zestawach z sandałkami, jak i w tych wiosennych, z kurteczką i zabudowanym obuwiem. I właśnie tę  drugą wersję wybrałam, żeby Wam ją dziś zaprezentować. Do tego kapelusz, bez którego ostatnio rzadko się tu pojawiam i stylizacja gotowa! To zdecydowanie moje klimaty!











buty - Deichmann
sukienka - Szachownica
kapelusz - HatHat
torebka - Deichmann
zegarek - Q&Q

Komentarze