764. PERSO - SKLEP Z MODNĄ ODZIEŻĄ

 Gdzie szukacie sklepów z modną odzieżą? Przeszukujecie internet na chybił - trafił? Zaglądacie do blogerek/influencerek? A może polegacie na tradycyjnych metodach i chodzicie po mieście w poszukiwaniu czegoś ciekawego na wystawach sklepowych? Sama wybieram opcję przeglądania internetu. Nie wiem dlaczego, ale jakoś tak się stało, że najczęściej robię zakupy właśnie przez internet. Dla mnie to bardzo wygodne i szybkie rozwiązanie.  

Przeglądając instagram natknęłam się na sklep Perso. Dziewczyny zawsze miały stamtąd fajne kurtki i jakoś zapamiętałam tę nazwę. Ostatnio wróciła do mnie i bum - mamy to! Przywędrowała do mnie kilka dni temu kurteczka/narzutka, która jest w sam raz na wiosenne czy letnie wieczory. Fajnie wygląda, a do tego jest uniwersana. Można ją nosić do jeansów i adidasów, ale świetnie sprawdzi się także do białych spodni, sukienek, szpilek czy mokasynów. Lubię takie ubrania, które pasują praktycznie do wszystkiego. Dzięki nim możemy kombinować bez końca. Jestem ciekawa czy dzisiejsza stylizacja wpadnie Wam w oko. 












buty - Deichmann
spodnie - Szachownica
kurtka - Perso
kapelusz - HatHat
torebka - Deichmann



Komentarze