763. MANDARYNKOWY TRENCZ

 Na co dzień wybieram zazwyczaj kurtkę. Rano, kiedy szykuję się do pracy zarzucam na siebie to, co mam pod ręką. Ostatnio jednak zaczęłam przykładać większą uwagę do tego, co ubieram na takie małe, codzienne wyjścia. Postanowiłam, że zamiast sportowej kurtki postawię na coś innego. Nie tylko lżejszego, ale też coś w świeżym kolorze. W końcu wiosną i latem wolno nam nieco więcej, jeśli chodzi o kolory, prawda? 

Wyszperałam więc na bonprix kategorię z kurtkami i płaszczami. To właśnie z tego sklepu posiadam swoje najlepsze okrycia wierzchnie i zawsze jestem zadowolona. Nie wiedziałam czego konkretnie szukam, ale byłam pewna, że potrzebuję czegoś w mocnym kolorze. I chyba znalazłam. Dziś prezentuję Wam moje ostatnie zdobycze - trencz oraz bluzkę z falbanką. Zgodzicie się pewnie ze mną, że wyglądają świetnie, prawda? Już dawno nie byłam tak bardzo zadowolona z żadnych zakupów. A Wy na jaki kolor postawicie tej wiosny? Jestem bardzo ciekawa jak szeroka jest paleta barw w Waszych garderobach?











buty - Deichmann
spodnie - Volcano
bluzka - bonprix
torebka - Deichmann
trencz - bonprix


Komentarze