639. ROK 2019

To już! Wkroczyliśmy w 2019 rok. Jestem w totalnym szoku jak ten czas szybko leci. Kompletnie nie spodziewałam się, że grudzień ucieknie mi w mgnieniu oka. Dziś w końcu usiadłam i uzupełniłam nowy kalendarz. Podpisałam imieniem i nazwiskiem. Wpisałam do niego pierwsze plany, marzenia i ulubione cytaty. Też tak macie, że każdego roku przygotowujecie sobie różne myśli, zasłyszane zdania i tym samym stają się one dla Was małymi drogowskazami? Osobiście uwielbiam to robić. 
Co więcej - nie wpisałam tam żadnych postanowień. Dlaczego? Ponieważ mam tylko jedno - BYĆ SZCZĘŚLIWA. Nie muszę sobie tego zapisywać, bo każdym moim działaniem będę się starać do tego dążyć. No tak, a Wam obiecuję regularność w dodawaniu wpisów, więcej zdjęć, więcej recenzji i więcej ciekawych informacji. Zostaniecie ze mną również w tym roku, prawda?

A dziś prezentuję Wam moją Sylwestrową kreację, którą spokojnie możecie wykorzystać także w Karnawale! Spódniczka to moje najnowsze odkrycie - takie perełki tylko w sklepie Szachownica! Znalazłam ją na wieszaku, tuż przy drzwiach i od razu wiedziałam, że będzie moja! Do tego przyjemny w dotyku sweterek z perełkami, buty na słupku i mała torebeczka, w której można pomieścić wszystkie damskie bibeloty. Pierwszy wpis w 2019 roku uważam za gotowy!









buty - Answear
spódniczka - Szachownica
sweter - Szachownica
torebka - Deichmann


Komentarze

  1. Ślicznie wyglądasz! Te rajstopy są tak urocze 😍 Pozdrawiam cieplutko i życzę Szczęśliwego Nowego Roku 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sylwka spędziłam z polsatem na żywo :D kreacja piękna <3 Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja. ;) Życzę Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękne włosy! Naprawdę zazdroszczę 😱 super stylizacja. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! 😍 Z pewnością bym się tak ubrała. I bardzo fajne rajstopki 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. you are so pretty
    This is a nice post
    Happy new year and have the best of 2019
    https://www.melodyjacob.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz przepięknie😍
    Stylizacja cudna, na mnie jednak największe wrażenie zrobiła fryzura ❤
    Szczęśliwego Nowego Roku 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wszystko ze sobą połączyłaś, wyglądasz niesamowicie przystojnie :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny sweterek😍 świetnie wyglasasz w takim wydaniu - a ta stylizacja sprawdzi sie nie tylko na karnawał ale również inne okazje😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, spódnica jest po prostu cudowna. Sama bardzo chętnie bym taką kupiła :) Ja na swoją stylizację Sylwestrową wybrałam śliczną kieckę z hurtowni sukienek wizytowych Sosimply.pl i świetnie się w niej czułam. Przetańczyłam całą noc i słyszałam dużo komplementów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja i te pofalowane włosy- cudo! <3 Samych szczęśliwych chwil w 2019! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestes bardzo fotogeniczna kobietą. Polubiłam równiez po tym wpisie Twój styl pisania. Dla mnie był to straszny rok, bardzo duzo sie działo. Oby ten był lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana uwielbiam Twoje zdjęcia, cudownie pozujesz i zawsze wychodzisz na nich tak ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne rajstopy. Ja już nie robię postanowień noworocznych, po prostu pracuję nad sobą.
    Serdecznie pozdrawiam wszystkich i zapraszam na moją stronę <a href="https://terazmoda.pl/po-godzinach/dziesiec-ulubionych-filmow-o-modzie/>Teraz moda!</a>

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna, elegancka stylizacja!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Alez przepieknie wyglądasz i te włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czas biegnie szybko, to prawda. A podobno przyspiesza jeszcze bardziej, im starszym staje się człowiek, bo ciągle przybywa obowiązków, a doba jakoś magicznie się kurczy. Myślę jednak, że nie ma co rozpaczać! Mamy nowy rok i trzeba się z tego właśnie cieszyć!
    Stylizacja bardzo ładna, ale mi najbardziej spodobały się Twoje włosy! Są piękne! Jak o nie dbasz? To naturalne fale? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja jest po prostu cudowna, jak mi się podoba ta sukienka i rajstopki <3 I Twoje rewelacyjne włosy, wow! I pięknie postanowiłaś o szczęściu - mam dokładnie tak samo. Oby 2019 był świetnym rokiem <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety czas biegnie za szybko 😕 niestety kiedy przybywa obowiązków mamy coraz mniej czasu. Super zdjęcia i świetna stylizacja bardzo podoba mi się twoja spódnica

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękna stylizacja i sesja! Zanim się obejrzymy będzie 2019 :D
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna stylizacja! Pięknie wyglądasz :)
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja i bardzo ładnie zrobione zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale pięknie wyglądasz *.* Obłędna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.