643. SUKIENKA I SWETEREK

Wszyscy robią zdjęcia w śniegu, a ja przygotowałam stylizację w iście jesiennej scenerii. Tak właśnie wygląda zima w mojej okolicy. No cóż, to nie ma aż tak dużego znaczenia. Przygotowałam outfit z przepiękną sukienką w kwiatowy wzór. Wyszperałam ją w sklepie Szachownica! Za tak niewielką cenę warto było mieć ją w swojej szafie! Najbardziej podoba mi się jednak sweterek. Przede wszystkim musztardowy kolor zawładnął moim sercem już wtedy, gdy przeglądałam stronę internetową. Awanti to świetny sklep z rzeczami na każdą kieszeń. Jak widzicie sweterek idealnie wpasował się w klimat zdjęć i okazał się wisienką na torcie! 











buty - Deichmann
sukienka - Szachownica
sweterek - Awanti
kapelusz - HatHat

Komentarze

  1. Takie kolory zdecydowanie do mnie przemawiają! Uwielbiam takie stylizacje! Sukienka ma przepiękny wzór ��

    OdpowiedzUsuń
  2. nice dress and hat
    https://www.melodyjacob.com/2019/01/5-sweatshirt-brands-taking-over-street.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie! Chciałabym taką "zimę" u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta sukienka, chętnie widziała bym taką w swojej szafie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja i bardzo ładna sukienka :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Right here is the perfect site for anyone who
    really wants to find out about this topic. You know a whole lot
    its almost tough to argue with you (not that I personally would want to…HaHa).
    You definitely put a brand new spin on a subject that's been discussed for many years.
    Excellent stuff, just wonderful!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny sweterek idealnie pasowałaby do niego jakaś celebrytka srebrna pozłacana <3. Zakochałam się w twoich włosach :) Jak o nie dbasz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zima u Ciebie na zdjęciach przypomina jesień ☺
    Wyglądasz przepięknie 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka i sweterek tworzą naprawdę zgrany duet, bardzo podoba mi się ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie ten sweterek idealnie pasuje do tej stylizacji...i to tego fajny kolor!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. I love reading your website. With thanks!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie połączenia, śliczna sukienka :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka i sweterek zupełnie jakby zostały stworzone dla siebie! Bardzo ładny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny zestaw , super wyglądasz <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz, a Twoje włosy są po prostu idealne. Chciałabym mieć takie :) Śliczna sukienka, mam podobną, którą kupiłam w hurtowni sukienek Sosimply.pl i jestem nią zachwycona. Niestety musi poczekać na cieplejsze dni, bo u mnie jest mnóstwo śniegu i jest bardzo zimno.

    OdpowiedzUsuń
  16. Co jak co ale jestem zakochana w Twoich wlosach <3 Look genialny, a kapelusik mega do Ciebie pasuje, rewelacja! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja! Wyglądasz w niej przeuroczo :)
    Trafiłaś w mój gust - kapelusz robi robotę, a kardigan idealny na chłodne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie zdążyłam zrobić w śniegu, bo tak szybko zniknął. Cudowny sweterek i sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz! Sukieneczkę masz śliczną bardzo dziewczęco w niej wyglądasz :) Sweterek idealnie dopina cała stylizację! 😊 Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz! Na prawdę stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio bardzo przekonałam się do żółtego koloru i bardzo mi się podoba twoje połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja Kochana! Super wyglądasz, wszystko mega pasuje <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz słodko i dziewczęco w tej sukieneczce ! :) Ślicznie Ci w kapeluszu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja. Sukienka przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe zestawienie przemawia do mnie

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna stylizacją, wyglądasz na prawdę obłędnie! Sweterek świetnie komponuje się z sukienką. Pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak Tobie jest pieknie w tej stylizacji <3 Sukienka bardzo w moim guscie, rewelacyjne zestawienie <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa stylizacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.