645. EVER PRETTY

Trochę mi wstyd, ale jakoś w ostatnim czasie nie mogę się zorganizować. Brakuje mi czasu dosłownie na wszystko! Ale obiecałam sobie, że nie będę zaniedbywać bloga, dlatego też przygotowałam na dziś nową stylizację. Sukienka o długości midi, którą znalazłam w sklepie Ever-pretty.com skradła moje serce przede wszystkim wzorem w groszki! Tym razem ubrałam ją do ciepłych rajstop i botków, ale już wiem, że wiosną sprawdzą się do niej białe trampki, także nie mogę się doczekać wiosny! Jestem ciekawa co sądzicie o takiej długości, a także czy lubicie motyw kropeczek na ubraniach!








sukienka (long dress for valentine evening) - Ever-pretty
buty - Deichmann
torebka, narzutka - Szachownica
kapelusz - HatHat


Komentarze

  1. Te groszki idealnie wpisują się w Twoją stylizację:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! Wyglądasz niesamowicie, sukienka jest perfekcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna jest ta sukienka! Leży na Tobie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię motyw kropek na ubraniach, jednak preferuję te drobniejsze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta stylizacja, jest taka dziewczeca i lekka, mimo chłodnej kolorystyki

    OdpowiedzUsuń
  6. O ile sama na groszki pewnie bym się nie zdecydowała to przyznaję, że Ty prezentujesz się w nich fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna sesja kochana! Tak samo jak sukienka, świetnie w niej wyglądasz :) Ogólnie bardzo fajna stylizacja, pozdrawiam ciepło kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz przuroczo <3
    cudowna sukienka
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobnie jak Ty -mi również ostatnio brakuje czasu 😐
    Pięknie wyglądasz 😍
    Uwielbiam kropki na ubraniach ❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pięknie ci w tym kapeluszu.

    Ps.zostaję u Ciebie z przyjemnością :)

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna stylizacja Świetnie ci w tych grochach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne groszki! ;) Udana stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna jest ta sukienka, kapelusz świetnie pasuje do całej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aleksandra ze StyleVibes.pl3 lutego 2019 11:36

    Jak Tobie jest cudownie w tej stylóweczce <3 Połączenie sukienki i kapelusza jest po prostu genialne!

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham sukienki w groszki! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.