638. ZIELEŃ KHAKI

Święta, święta i po świętach! Te kilka dni wolnego uciekło mi w zastraszającym tempie. Chciałam narobić wszystkie zaległości, a skończyło się na tym, że w końcu pozwoliłam sobie na chwilę odpoczynku. Uporządkowałam jednak wszystko, co chciałam. Mam mnóstwo planów na 2019 rok. Wiem, czego chcę, chociaż pewnie nie do końca wiem jak to osiągnąć. Ale dzisiaj jeszcze nie o tym chciałam mówić.
Przygotowałam dziś stylizację, która jest naprawdę prosta, a jednocześnie ma świetne połączenie kolorystyczne. Zieleń khaki to jeden z moich ulubionych, zimowych kolorów. Zazwyczaj staram się stawiać na czerń, ale czasami lubię takie odstępstwa od reguły. Praktycznie cała stylizacja pochodzi ze sklepu Szachownica. Spójrzcie, jakie można tam znaleźć perełki! Dodatki w postaci butów i torebki znalazłam w salonie Deichmann. Jestem ciekawa Waszej opinii!









buty - Deichmann
spódniczka - Szachownica
sweter - Szachownica
czapka - Kik
szal - Moodo
narzutka - Szachownica
torebka - Deichmann

Komentarze

  1. Jeju stylizacja super! Kolorek bardzo modny :) Wszystko ładnie połączone po prostu zjawiskowo wyglądasz :) Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna jest ta twoja stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię tego koloru, ale dzięki Tobie chyba polubię :) Ten płaszcz jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Khaki to super kolor! Narzutka wymiata:-))
    Niektorzy twierdzą, ze postanowienia są bezsensu. Ja mam nieco odmienne zdanie, dlatego i w tym roku zamierzam sporządzić małą listę:>

    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny zestaw! Bardzo lubię połączenia zieleni i czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny odcień zieleni. Asymetryczna spódniczka oraz płaszcz wyglądają super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ka tez bardzo lubię ten kolor 😍
    Dodatki super jednak mi się o wiele bardziej podoba spódnica -ma bardzo fajny krój 😍
    Pięknie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. whoah this blog is fantastic i like studying your posts.
    Keep up the good work! You understand, many individuals are searching around
    for this information, you can help them greatly.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Bardzo ładna stylizacja :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja - szczegolnie sweter :)
    http://ewa-n-k.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pięknie wyglądasz! Zakochałam się w tej stylizacji i w tej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja jest genialna! Pięknie pasuje do Ciebie kolor khaki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację, stylizacja prosta aczkolwiek bardzo stosowna na wiele okazji. Świetnie wyglądasz. Święta szybko minęły, teraz sylwester i powrót do codzienności ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo do twarzy Ci w takim odcieniu zieleni! Dodatkowo te buty są naprawdę fenomenalne <3

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks extremely useful. Will certainly share site with my
    friends.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana jak zawsze wyglądasz ślicznie, kolorystyka jest rewelacyjna :) W oko wpadła mi czapka i płaszcz, ma boski kolor i krój :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie, cudowne kolory i zestawienia<3
    Ja też mam mnóstwo planów, aby nam się wszystko spełniło kochana!:):*

    OdpowiedzUsuń
  18. nie wiem jak to robisz ale budujesz fantastycznte stylizacje z rzeczy na które każda z nas sobie pozwoli BRAWO :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Taki odcień zieleni idealnie wpisuje się w pogodę za oknem:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, pięknie wyglądasz :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam taką zieleń :) piękne zdjęcia!
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie bomba! Również uwielbiam ten kolorek, a Tobie w nim dodatkowo bardzo do twarzy :) Płaszczyk jest super, spódniczka i sweterek super, czapka super, torebka super, może tylko kozaki zamieniłabym na niższe buty, bo ja jestem niska i wysokie cholewki dodatkowo skracają mi nogi, ale Tobie za to bardzo pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Strasznie mi sie podoba ta stylizacja - na ten odcień zieleni totalnie zachorowałam tej jesieni😍

    OdpowiedzUsuń
  24. Zieleń Khaki to absolutny hit 2018 roku! Uwielbiam ten kolor, pasuje do wszystkiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Stylóweczka bardzo do Ciebie pasuje! <3 Rewelacyjnie skomponowałaś całość, bardzo przypadła mi ona do gustu <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.