634. BOTKI W PANTERKĘ

Zwierzęce motywy towarzyszą mi już od jakiegoś czasu. Była już koszula, spódnica, futerko, a tym razem przyszedł czas na buty. Na takie botki polowałam już od jakiegoś czasu, ale zawsze coś mnie powstrzymywało. A to obcas był za wysoki, a to kolor był nie taki, słowem przeszkadzało mi wszystko. Swój idealny, wymarzony model znalazłam w sklepie Gemre. Kiedy otworzyłam kartonik okazało się, że są po prostu fantastyczne. Bardzo dobrze dopasowują się do stopy, są wygodne i można w nich chodzić godzinami. Popatrzcie też jak pięknie wpisują się w klasyczne stylizacje! 












buty - Gemre
spodnie - Szachownica
golfik - nn
płaszcz - Reserved
kapelusz - HatHat

Komentarze

  1. Przepiękna stylizacja, bardzo ładny płaszcz, i piękne zabójcze buty!:)
    Kochana ślicznie wyglądasz:*
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te buty to rewelacyjny akcent w całej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz bardzo stylowo :3.
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam motyw panterki! Super go tu wykorzystałaś, nie jest przesadzone :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja :D Uwielbiam motyw panterki, sama mam bardzo podobne botki ;)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana jak zawsze wyglądasz świetnie. Botki prezentują się naprawdę rewelacyjnie, ale najbardziej urzekły mnie jeansy. Kocham taki krój :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czy te buty są wygodne a rozmiarowka zgodna z tabelą odpysz bardzo prosze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty są bardzo wygodne! Miękki materiał i świetnie się w nich chodzi :) Polecam brać rozmiar zgodny z tym, który nosimy na co dzień :)

      Usuń
  8. cudowny look<3
    moje serce skradły buty <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. te botki robią cały zestaw! podoba mi się ten look!

    OdpowiedzUsuń
  10. wow te botki sa cudowne, wygladasz bosko jak zawsze Kochana <3

    Angelika eM BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. O wow! O tym, ze zwierzece printy sa w tym sezonie mega modne juz wiedzialam, ale nie pomyslalabym o botkach w tym wzorze. A szkoda, bo wygladaja fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać że buty nadają charakteru tej stylizacji. Bardzo mi się to podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się płaszcz i kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam podobne botki ze stravidariusa :) <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam podobne botki ze stravidariusa :) <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejna Twoja stylizacja, gdzie podoba mi się przełamanie kolorystyki calej stylizacji za pomocą butów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana, na Tobie wszystko wygląda cudownie 😍 cała stylizacja jest przepiękna ❤️

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudnie dobralas te butki do reszty stylizacji, sa piekne <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.