630. CZERWONY BERET

Wiedziałam, że do tego płaszcza w kratę wykorzystam jakiś akcent kolorystyczny. Czerwony beret okazał się strzałem w 10! Muszę przyznać, że lubię berety. Kiedyś troszkę się wstydziłam, kiedy je zakładałam, a teraz myślę jakie kolory powinny się jeszcze pojawić w mojej szafie. Cóż, kobieta zmienną jest. Jeśli chodzi o płaszcz to przeglądając ofertę bonprix od razu wpadł mi w oko. Klasyczny krój, drobna kratka i świetny materiał to oczywiście nie wszystkie jego zalety. Musiałybyście go przymierzyć, żeby wiedzieć jak bardzo można go polubić. Pozostałe elementy stylizacji są w czerni, aby nie przekombinować efektu końcowego. 
A zdjęcia? Taka mgła zastała nas jak przyjechałyśmy do miejsca docelowego! No cóż, najpierw myślałam, że będzie szaro i smutno, ale okazało się, że całość świetnie się zgrała. 











buty, torebka - Deichmann
płaszcz - bonprix
beret - szaleo
spodnie - nn
golf - bonprix

Komentarze

  1. a ja uważam że z tą mgłą to sztos! stylizacje sama bym ubrała, jest piekna :) to chyba moje ulubione zdjęcia u Ciebie, w ogóle co raz bardziej mi sie podobaja. rewelacja!

    ps. u mnie w pasmanterii jest cala gama wełnianych beretów i są po 25-35zł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna stylizacja. o ile nie jestem zwolenniczką kratki tak w tym wydaniu bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz po prostu zjawiskowo! Zazdroszczę tak udanej sesji zdjęciowej! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki beret całkiem fajnie wygląda w jesiennej stylizacji. Całość świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta mgła dodała jeszcze uroku całej sesji. Pięknie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny jest ten płaszczyk, mega mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. piekna stylizacja a sesja we mgle to po prostu coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna stylizacja! Kojarzy mi się z Paryżankami i ich francuskim szykiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz ślicznie we wszelkich nakryciach głowy- a w tym berecie- rewelacja! Szkoda, że mnie one nie pasują, bo jestem zakochana w tego typu stylizacjach. Śliczne zdjęcia ♥
    Buziaki,
    https://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. This red beret looks stunning on you. So beautiful!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś podobną czapkę/ beret. Bardzo ją lubiłam :)
    Cała stylizacja super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze jestem pod wrazeniem <3 Ten beret to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten berecik jest fenomenalny :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Beret idealnie dopełnił stylizację! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Super taki czerwony akcent :) Dobrze Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa czy pasowałby mi beret :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja! Czerwony berecik zdecydowanie dodaje jej charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie dziś kupiłam czarny i nie mogę się doczekać aż założę :) świetny look!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz świetnie, a ten beret wow😍

    OdpowiedzUsuń
  20. Przesłodka ta stylizacja! :) Bardzo podoba nam się płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta mgła dodała jeszcze uroku całej sesji. Pięknie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:) cheap prom dresses

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślę, że tak mgła dodaje jeszcze większego klimatu! :)
    Stylizacja sama w sobie bardzo mnie się podoba, jest śliczna! :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana, kolejny świetny zestaw :) Płaszcz jest rewelacyjny :) Moją uwagę przykuły, także botki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Brakuje mi beretu w tym kolorze! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Beret świetnie przełamuję kolorystykę całej stylizacji! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pogoda świetnie zagrała się z całą stylizacja😊 choć sama za beretami nie przepadam, to przyznam że ten w czerwonym kolorze świetnie dopełnia twój look😊

    OdpowiedzUsuń
  27. Berety teraz są bardzo modne i naprawdę świetnie się prezentują z odpowiednią stylizacją ❤️ Twoja jest rewelacyjna 👌🏻❤️

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie skomponowana stylóweczka, a beret to wisienka na torcie! Pieknie Ci <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Z tego co widzę, to kapelusze wracają do łask. Można to zauważyć chociażby po asortymencie sklepu Sterkowski.pl gdzie wybór jest naprawdę ogromny!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.