632. KOLOROWA JESIEŃ

Gdzieniegdzie już pojawił się pierwszy śnieg. U mnie jeszcze  go nie było, ale za oknem jest wietrznie i dość zimno! Rano dachy pokrywa szron, a szyby samochodów są już zamarznięte. Ja jednak nie poddaję się tej ponurej aurze. Postanowiłam więc, że stylizacją ożywię to, co się wokół mnie dzieje! Oczywiście bazą była czarna stylizacja - spódniczka, golfik, rajstopy i czapka. Ale... do tego wybrałam płaszczyk w pięknym, musztardowym kolorze. Żeby jeszcze bardziej zaszaleć postanowiłam dodać odrobinę fioletu. I tak przyodziałam moje nowe kozaki, które są niesamowicie wygodne i pięknie prezentują się na nogach! Kropką nad "i" okazała się torebka! Pojemna, a więc zmieści wszystkie potrzebne klamoty na jesienny spacer. A kiedy zrobiło mi się całkiem zimno, dorzuciłam mój ulubiony szal! Warto mieć go w swojej szafie, ponieważ to jeden z nielicznych, który nie zostawia włosków na ubraniach!













buty - CzasNaButy
spódniczka - Szachownica
golfik - Bonprix
płaszcz - Szachownica
szal - Szaleo
czapka - H&M
torebka - Fabiola

Komentarze

  1. you look so amazing and I love your coat.. so vibrant.
    Have a lovely day

    New post
    https://www.melodyjacob.com/2018/11/how-often-you-should-wash-your-bra-how.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się te kozaki ;) Mają super kolor, w dodatku z tą torebką prezentują się genialnie :)

    Obserwuje! :*
    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. I'm in love with your boots. Love the purple color!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita stylizacja wyglądasz niesamowicie. Płaszczyk jest przepiękny <3 dodatkowo buty i torebka genialnie się z nim komponują. Podobny golfik widziała, a dokładniej swetry damski z golfikiem na zoio . Według mnie świetna stylizacja, bardzo ciekawy pomysł zarówno pod względem kolorystycznym jak i ogólnego połączenia elementów. Jednym słowem przepiękna sesja, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie na szczęście nie ma jeszcze śniegu, ale chłody dają siwe znaki. Te buciki są śliczne, kolor mają boski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam, że torebka i buty są z tej samej firmy! Pięknie razem wyglądają w stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo optymistyczna stylizacja. :) Podoba mi się kolor kozaków. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna stylizacja .buty i torebka mają fantastyczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się stylizacja, bardzo ładny płaszcz. Jeśli chodzi o buty i torebkę są boskie:)
    Prześlicznie kochana to wszystko wygląda:*
    https://lifestyleworldblog.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te bosmanki, lecz jeszcze czarnej nie zakupiłam!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  11. Kozaczki zachwycaja kochana ;) buziaki, zapraszam do mnie ;0

    OdpowiedzUsuń
  12. prześlicznie wyglądasz w tej stylizacji! <3 tak słodko <3
    pozdrawiam
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie spadło dosłownie odrobinę śniegu, ale szron jest częstym zjawiskiem. Cudowny płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszcz i kozaczki są piękne 😍 Bardzo ładna stylizacja :) Zdjęcia wyglądają bardzo ładnie 😇 Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Twojego bloga za to, że zawsze twoje stylizacje wyglądają nienagannie, cudownie. Tym razem także się nie zawiodłam. Cieszę się bardzo, ponieważ mam taki sam płaszcz i szalik, uwielbiam je za to, że dzięki nim każda nudna stylizacja staje się bardziej żywa, nie taka szara smutna.
    Obserwuję od dawna, pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2018/11/amateurish-but-with-heart.html
    Ps. Cudowna czapka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyno ale masz obłędne buty. Rewelacja!!!! I do tego ta torba. I ten płaszczyk. Ja lubię czarne, ale ta stylizacja jest świetna!!! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne kolory! Od razu weselsza ta jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  18. O wow! Ta stylizacja jest boska ❤️ Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne! Masz świetne wyczucie stylu kochana 😀

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow to połączenie kolorystyczne mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super połączenie kolorów, wyglądasz świetnie :) ja kupiłam na jesień płaszcz w kolorze kobaltu na sosimply.pl i jestem w nim zakochana! :) dobrze mieć coś kolorowego w swojej garderobie w coraz ciemniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.