760. GRANATOWA SUKIENKA Z ALIEXPRESS

 Udało mi się! Złapałam ją! Wiosenna pogoda chociaż przez chwilę była moja. W dniu, kiedy robiliśmy te zdjęcia było ciepło, wspaniale, przyjemnie. Nie było mi zimno w tej sukience, co więcej - słoneczko pięknie mnie ogrzewało, więc z przyjemnością sfotografowaliśmy tę stylizację.

Na dziś granatowa sukienka midi w biały, roślinny wzór. Jakiś czas temu polubiłam zakupy na Aliexpress. Przekonałam się  do nich po fali naprawdę świetnych ubrań, które dotarły do mnie już dawno. Dzięki dokładnemu przeglądowi znalazłam sklep S.Flavor_dress i powiem Wam, że znajdziecie tam sukienkę na każdą okazję. Przyznaję, że sama mam ich już kilka i na pewno zamówię następne. Podobają mi się nietuzinkowe wzory i ciekawe kroje. Spójrzcie więc co przygotowałam dla Was dzisiaj!










buty - Deichmann
sukienka - S.Flavor_dress (Aliexpress)
torebka - Fabiola



Komentarze