759. SWETEREK W KOLORZE LILIOWYM

 Gdybym miała wybrać mój ulubion kolor z pewnością i bez wahania powiedziałabym, że to róż. Jeśli jednak ktoś dzisiaj chciałby zapytać jaki kolor wybieram na nadchodzącą wiosnę to stwierdziłabym, że liliowy. I pewnie zastanawiacie się dlaczego? A ja z pełną świadomością odpowiadam: nie mam pojęcia. Ten kolor urzekł mnie, odkąd pierwszy raz zobaczyłam dres w takim kolorze. Później postawiłam na paznokcie w tym kolorze. Jakiś czas temu kupiłam sobie t-shirt, a teraz wpadł do mojej szafy wiosenny sweterek i plecak. 

Tak bardzo polubiłam ten kolor, że szukam również sukienki. Cóż, być może kiedyś mi się znudzi, ale na razie nie widzę lepszego koloru. Chyba, że... żółty. To też moja słabość w ostatnich miesiącach. Dziś chciałabym Wam zaprezentować moją propozycję wiosennej stylizacji. Sweterek to moja nowa perełka pochodząca ze sklepu ElisaBest. Jest cudowny, nie mechaci się, nie jest za gruby i wygląda fantastycznie. Znajdziecie go także w kilku innych kolorach. Do tego moja zdobycz z Deichmanna czyli plecak w tym samym kolorze. Jest naprawdę pojemny, wygląda, jak na mój gust świetnie no i przez ten kolor musiałam go mieć. Nowością są także trampki na wysokiej platformie. CzasNaButy w swojej wiosennej kolekcji ma sporo takich modeli. Koniecznie zajrzyjcie!







buty - CzasNaButy
spódniczka - Szachownica (poprzednia kolekcja)
sweter - ElisaBest
plecak - Deichmann

Komentarze