756. BEŻOWA KURTKA OVERSIZE

 Dawno mnie tutaj nie było! Przedświąteczny czas zajęły mi przygotowania, natomias same Święta spędziłam w gronie rodzinnym. Odcięłam się od internetu, mediów społecznościowych, ale już tutaj wracam. Mam Wam mnóstwo do pokazania, a widzę, że sporo osób tutaj zagląda więc wiem, że dla Was warto! Jeśli jednak macie ochotę być jak najbardziej na bieżąco to koniecznie zaobserwujcie mój profil na Instagramie - tam zobaczycie mnie najczęściej!

Dziś chciałabym Wam pokazać moją wiosenną stylizację. Jej głównym punktem jest kurtka oversize o rękawie długości 7/8. Powiem Wam, że to jeden z moich hitów, ponieważ idealnie sprawdza się do jeansów. W cieplejsze dni chodzę w niej dosłownie wszędzie. Jest wygodna, ma neutralny kolor i ma jeszcze jedną zaletę - jest tania! Kurtka jak i jeansy pochodzą z Szachownicy - możecie więc być pewni, że ich cena nie jest wygórowana!








buty - Deichmann
spodnie - Szachownica
sweter - bonprix
kurtka - Szachownica
torebka - Fabiola

Komentarze