750. SELVERT THERMAL - BALSAM Z TOPESTETIC

 Staram się jak najczęściej nawilżać ciało. Wieczorem, po każdej kąpieli używam różnego rodzaju kremów, balsamów czy musów. I to z różnym skutkiem. Tym razem potrzebowałam czegoś, co zrobi na mnie wrażenie i sprawi, że moja przesuszona przez okres zimowy skóra stanie się nawilżona, zdrowa i gładka. A to nie lada wyzwanie, bo... większość produktów, które używam do nawilżania okazuje się nietrafionych. Długo wysychają, kleją się i ostatecznie nie dają żadnego efektu.

Dzięki Topestetic poznałam markę Selvert Thermal. Jest to szwajcarska firma produkująca wysokiej jakości dermokosmetyki. Przez miesiąc testowałam nawilżającą emulsję do ciała i dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o moich wrażeniach. Produkt ten pochodzi z linii Harmony, która w 95% posiada składniki pochodzenia naturalnego. Myślę, że będziecie zachwyceni, jeśli trochę Wam opowiem o samym produkcie.



SELVERT THERMAL
Pojemność: 200 ml
Cena: ok. 168 złotych

Wiem, pewnie powiecie, że cena Was trochę przeraziła. Doskonale rozumiem, bo sama byłam nieco zaskoczona. Nie ukrywajmy - to nie jest tani produkt, ale... Właśnie, mam bardzo pozytywne "ale", o którym chętnie Wam opowiem. Przede wszystkim minął dokładnie miesiąc codziennego używania tej emulsji. Jest jej jeszcze sporo - prawdopodobnie wystarczy na (mniej więcej) jeszcze dwa miesiące. Produkt ten jest bardzo wydajny, a więc cena już tak nie przeraża - podzielcie sobie ją przez 3. Najważniejsze jest jednak działanie. Mam suche skórki, moja skóra na nogach aż boli z przesuszenia, łokcie i kolana po zimie zawsze pękają i wyglądają nieciekawie. Potrzebuję naprawdę konkretnego nawilżenia i odnowy. Co roku jest dokładnie to samo. Znalazłam produkt, który w zupełności zaspokaja wszytskie moje potrzeby! Emulsja marki Selvert Thermal to kosmetyk o wysokiej jakości i skutecznym działaniu. W składzie znajdziemy wyciąg z białej herbaty,  kwiatu lotosu i orchidei. Te składniki sprawiają, że skóra jest jedwabista, gładka, przyjemna w dotyku i nawilżona. Chociaż powinnam chyba napisać NAWILŻONA, bo stopień nawilżenia jest więcej niż zadowalający! Stymuluje mikrokrążenie, orzeźwia oraz cudownie pachnie. Po kąpieli to jest najlepsze, co mogę sobie zafundować! Szybko się wchłania, a ja mogę wskoczyć pod kołdrę i oglądać swój ulubiony serial już po kilku chwilach. Skóra jest napięta, przechodzi prawdziwą odnowę. Nie wiem, czy można zachwycać się balsamem do ciała, ale ja zdecydowanie to robię! I gwarantuję Wam, że to produkt dla każdej kobiety! 


Jak już wspominałam produkty marki Selvert Thermal znajdziecie na Topestetic. Jeśli jeszcze nie mieliście przyjemności zajrzeć na tę stronę to serdecznie Was zapraszam. Znajdziecie tam produkty z najwyższej półki w najlepszych cenach. Ponadto wysyłka i zwrot zawsze są darmowe, dlatego nie musicie nastawiać się na dodatkowe koszty. Każde zamówienie jest pakowane z dużą uwagą i starannością, dzięki czemu macie pewność, że produkty trafią do Was w nienaruszonym stanie. Dodatkowo do każdego zamówienia dołączane są próbki lub gadżety. Dzięki temu możecie poznać różne kosmetyki! To naprawdę świetna sprawa, bo próbki można zabrać ze sobą w podróż, albo do pracy. Polecam Wam również skorzystać z konsultacji kosmetologicznych, a w razie pytań możecie dzwonić, pisać na chacie lub e-maile. Przesympatyczne dziewczyny odpowiedzą Wam na każde zapytanie i rozwieją kosmetyczne wątpliwości!