751. SUKIENKA POLO - MARIE ZELIE

 Macie marki odzieżowe, które cenicie za jakość, ciekawe projekty i fantastyczne materiały? Od jakiegoś czasu numerem 1 jest dla mnie Marie Zelie. Sukienki, które mam w swojej kolekcji są idealne - jakby stworzone specjalnie dla mnie. Dziś Polo Cappuccino w najnowszej stylizacji. Pięknie się układa, gumka podkreśla talię, kołnierzyk nadaje elegancji, a rozkloszowany dół sprawia, że czuję się dziewczęco. Do tego jest w moim ulubionym kolorze. Już dawno nie miałam tak świetnie skrojonej sukienki.

Nie wiem czemu, ale krój polo pasuje mi chyba najbardziej. Kiedy mam ochotę mogę rozpiąć guziczki i podkreślić szyję oraz dekolt pięknym naszyjnikiem. Jeśli zrobi się chłodniej to po prostu zapinam guziki i gotowe - od razu robi się cieplej. Tym bardziej ucieszyłam się, kiedy na stronie Marie Zelie znalazłam sukienkę Polo. Dostępna jest w dwóch wersjach - z marszczeniem i trapezowa. Ja wybrałam pierwszą opcję i uważam, że sprawdzi się świetnie nie tylko w codziennych stylizacjach, ale także tych na "większe" wyjścia!







buty - Deichmann
sukienka - Marie Zelie
futerko - Bershka
torebka - Fabiola
kapelusz - Estilo

Komentarze