749. WALENTYNKOWY PREZENT MARZEŃ

 Obchodzę Walentynki. Wiem, że miłość okazuje się przez cały rok, ale ten dzień jest tak pozytywny, że nie mogę przejść obok niego obojętnie. W końcu tu nie chodzi tylko o miłość między mężem a żoną, ale o najprostszy gest w stronę drugiego człowieka, wypełniony radością, zrozumieniem i... emocjami! Zaraz o wszystkim opowiem Wam dokładnie.

Od pewnego czasu nie kupuję już klasycznych prezentów. Czekoladki, skarpetki, czy też nowa figurka, która będzie się kurzyć na szafie już do mnie nie przemawiają. Chcę każdą z ważnych dla mnie osób obdarować wyjąkowymi i niezapomnianymi emocjami. Z pomocą przy walentynkowym prezencie przychodzi mi Prezent Marzeń. To strona po brzegi wypełniona wyjątkowymi przeżyciami, niebanalnymi upominkami, po których wspomnienia zostaną nam na zawsze.

Dzięki tej stronie byłam już księżniczką i spędziłam noc w prawdziwym zamku! Byłam też motylem i latałam w tunelu aerodynamicznym. Byłam gorącą dziewczyną w samochodzie wyścigowym. Takich emocji się nie zapomina, uwierzcie mi! Dlatego dziś chciałabym Wam drogie Panie oraz kochani Panowie podpowiedzieć co możecie podarować bliskiej Wam osobie w walentynkowy wieczór!


Na stronie Prezent Marzeń znajdziecie świetne prezenty indywidualne, ale też takie stworzone z myślą o parach. Ja właśnie zamówiłam pakiet dla dwojga. Nie musicie od razu decydować gdzie, kiedy i jak wykorzystacie voucher. Po prostu zamawiacie taki pakiet i gotowe. A później przyjdzie czas na realizację. Do wyboru macie całe mnóstwo fantastycznych atrakcji. Może to być kolacja we włoskiej knajpie. Może też być wspólne nurkowanie jeśli kochacie wodę. Miłośnicy tańca będą mogli wziąć udział w indywidualnych lekcjach tanga, natomiast przyszłe pary młode wykorzystają ten pakiet na przykład na naukę pierwszego tańca. A to nie wszystkie możliwości. Kochacie odpoczynek i SPA? To bardzo dobrze, ponieważ możecie wybrać także romantyczny masaż dla dwojga, albo nutkę emocji w escape room. Znam wielu z Was, więc wiem, że uwielbiacie niezapomniane momenty, więc polecam także jazdę gokartem, albo strzelanie na prawdziwej strzelnicy! Aż mam ciarki na samą myśl, bo wiem, że pomysłów jest cała masa i nie jestem w stanie opowiedzieć Wam o wszystkim!


Myślę, że teraz już doskonale rozumiecie dlaczego nie kupuję standardowych prezentów. Pewnie zastanawiacie się jak to działa od strony technicznej. Pakiet dla dwojga jest zawsze na określoną sumę. Wpłacacie i otrzymujecie pakiet wraz z propozycjami na co możecie go wykorzystać (skanując kod QR szybciutko przekieruje Was do aktualnych ofert). Rezerwacji dokonujecie na specjalnie dedykowanej stronie. Warto pamiętać o tym, by zabrać ze sobą kartę rezerwacyjną oraz by sprawdzić datę ważności naszego vouchera. Zachęcam Was do wybierania tego typu prezentów. Dzięki temu przeżyjecie niezapomniane chwile, albo sprawicie, że ktoś z Waszych bliskich będzie miał szansę na cudowną przygodę. Jestem przekonana, że będziecie zachwyceni. Jeszcze nigdy nie zawiodłam się, kupując dla kogoś taki prezent. Zresztą mój Narzeczony dostał ich już kilka i zawsze cieszy się jak nigdy przedtem!

Jestem ciekawa jak się Wam podoba taka forma prezentów?

> INFORMACJE <