745. DBAMY O BRWI Z MARKĄ DELIA COSMETICS

 Już od kilku lat to właśnie produkty marki Delia dbają o moje brwi. Koniecznie zajrzyjcie >tutaj< do wpisu sprzed prawie trzech lat. Odkąd pierwszy raz użyłam pomady zamkniętej w małym pojemniczku wiedziałam, że sama będę zajmowała się makijażem brwi. Do dzisiaj jestem nią zachwycona i chętnie kupuję ten produkt. Tym razem jednak mam przyjemność przedstawić Wam kilka produktów w odświeżonej wersji oraz najnowszy, bardzo wyczekiwany kosmetyk - hennę pudrową do brwi z naturalnymi ziołami. Jesteście na tyle odważne, by same zrobić sobie hennę? Ja zawsze troszkę się bałam, ale spróbowałam i to naprawdę łatwe. Metamorfoza w kilka minut, w zaciszu włanego domu. Zaraz o wszystkim Wam opowiem.


Cena: ok. 25 złotych
Pojemność: 4 gramy

Zacznijmy od zupełnej nowości. Pudrowa henna do brwi z naturalnymi ziołami sprowadzanymi prosto z Indii. Brzmi... ekskluzywnie? Oczywiście, że tak, bo taki właśnie jest ten produkt! I to za naprawdę niską cenę. To koszt ok. 25 złotych za opakowanie, a więc mniej niż jedna wizyta u kosmetyczki na wykonanie henny pudrowej! A tutaj mamy to cudo przynajmniej na kilka użyć. I właściwie o każdej porze dnia i nocy, jaka nam się zamarzy. W zestawie kubeczek, łyżeczka do nabierania, pędzelek do nakładania, a także słoiczek, w którym możemy trzymać niewykorzystany proszek. Nic się nie marnuje, wszystko poczeka na następny raz. Produkt dostępny jest w dwóch wersjach kolorystycznych - czarnej i brązowej. Dla mnie absolutny hit, bo samodzielnie mogę wykonać sobie taką hennę dokładnie wtedy, kiedy potrzebuję. Efekt nie jest przerysowany, wszystko jest delikatne, a produkt pokrywa każdy włosek. Naprawdę jest to coś, co warto polecić. Wypróbujcie, a na pewno będziecie zadowolone!


Cena: jeden i drugi produkt niecałe 20 złotych
Pojemność: kolejno 7 ml i 6 ml

Serum na wzrost rzęs i brwi jest ekstra. Stosuję już od dłuższego czasu i jest ekstra. Lubię moje gęste brwi i długie rzęsy. Dzięki temu oprawa mojego oka jest wyraźniejsza. I tak każdego dnia wzmacniam moje włoski właśnie tym produktem. Przyznaję też, że serum działa lepiej niż niejedna, bardzo droga odżywka, a tych stosowałam już wiele.
Ekspresowa henna do brwi to produkt dla mnie zupełnie nowy. Wykorzystałam ją już kilka razy, kiedy potrzebowałam mieć ładne, wyraźne brwi na sesję zdjęciową. Pędzelek jest mały, więc bardzo sprawnie można nim manewrować na włoskach. Tym sposobem brwi wyglądają naturalnie, a nie jak te odrysowane od szablonu. Można ją bardzo szybko zmyć wacikiem nasączonym zwykłą wodą. Wystarczy na 20, a może nawet 30 aplikacji, więc to bardzo wydajny produkt. Ja stosuję 2 razy w tygodniu. Produkt dostępny w dwóch kolorach: czarnym i brązowym.


Żel-fixer utrwalający
Cena: ok. 14 złotych za sztukę
Pojemność: 11 ml każdy

Maskary są ekstra! I to nie do rzęs, ale własnie do brwi. Dzięki nim na szybko poprawiam kolor, "czeszę" brwi, nadając im nieco blasku i świeżości. Tuszuję także ubytki we włoskach, bo mam problem, że w jednym miejscu na linii brwi w ogóle mi nie rosną. Szybko można nadać piękny kształt i łatwo zaaplikować, dzięki wygodnej szczoteczce. Dostepne w trzech kolorach: czarny, brąz i jasny brąz. Powiem Wam, że nawet moja mama polubiła taki sposób podkreślania brwi.
Na sam koniec żel-fixer, czyli coś płynnego, przezroczystego, co po zrobieniu makijażu po prostu utrwala nam włoski. Fajny dla osób, które noszą okulary i mają wiecznie potargane brwi, ale też dla tych, którzy lubią czapki. Mnie się przydaje, bo ja często pocieram brwi, a dzięki temu żelowi nie rozmazują się i pozostają ładnie ułożone. 


Produkty do brwi EyeBrow Expert kupicie w sklepie online www.sklep.delia.pl (nazwy produktów podlinkowałam, żeby łatwiej Wam było trafić). Jeśli jednak wolicie "podotykać" produkty, które kupujecie to całkiem spora ich część jest dostępna w drogeriach Rossmann.