747. KORONKOWA SUKIENKA W ZIMOWEJ STYLIZACJI

Dużo myślałam o koronkowej sukience zimą. Czy w ogóle będę miała ją z czym połączyć? Czy będzie pasowała do rajstop i płaszcza? I czy koronkę można nosić zimą? Już Wam na wszystko odpowiadam. Sukienka, którą wynalazłam w zakątkach Aliexpress to mój wyprzedażowy łup. Ma idealną długość, jest wykonana z dużą starannością i nie ma mowy, by mówić tu o jakiś niedociągnięciach. Zamawiam sporo rzeczy z Aliexpress, ale wiadomo - czasami przychodzą takie rzeczy, że lepiej nie pytać! Tutaj jednak jestem naprawdę zachwycona i zostawię Wam link pod zdjęciami, bo warto mieć taką sukienkę w swojej szafie. Dostępna jest także w kolorze czarnym.

Sama stylizacja jest nieco przewrotna. Koronkowa sukienka plus trapery to nieoczywiste połączenie, ale jak widać nie takie złe! Spodobał mi się od pierwszego przymierzenia. Do tego karmelowy płaszcz - moja ulubiona, zimowa perełka. Na sam koniec dodatki - mała, skórzana saszetka i kapelusz. Wyszło trochę boho, nieco zimowo, ale właśnie w takim wydaniu czuję się świetnie. Powiedzcie mi tylko, czy się Wam podoba :)











buty - Deichmann
sukienka - Aliexpress (https://a.aliexpress.com/_mPlzCKN)
płaszcz - bonprix
kapelusz - HatHat
saszetka - Obuwie Przybyła



Komentarze

  1. Cudowne zdjęcia, prezentujesz się świetnie. Biały to twój kolor .;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo woow! Naprawdę świetna stylówka :D Ta nerka jest cudowna i na nadaje taki fajny klimat całości moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.