744. CO KUPIĆ NA ALIEXPRESS?

 Już dawno nie było tak, że robiłam zdjęcia w deszczu. W momencie, kiedy wysiadłam z auta, by w końcu złapać kilka kadrów zaczęło dosłownie lać! Starałam się więc uchwycić jak najwięcej i szybko uciekać do domu. Mam jednak nadzieję, że zdjęcia się Wam spodobają, bo chociaż były robione dość szybko, to uważam, że mają świetny klimat!

Sweterek i golfik to moje zdobycze z Aliexpress. Od pewnego czasu zaglądam tam dość często w poszukiwaniu odzieżowych inspiracji. Niestety w sklepach znajduję zawsze to samo - te same wzory, te same kroje. Chciałam nieco odświeżyć szafę, ale też znaleźć rzeczy z kategorii "basic", które przydadzą się do komponowania różnych stylizacji. Sweter jest więc tą perełką, która ma się wyróżnić. Ładnie przylega do talii, a pasek dodatkowo ją zaznacza. Na górze jest nieco luźniejszy, co zapewnia dużą swobodę. Natomiast dopasowany golfik już stał się bazą kilku stylizacji. Na pewno zamówię go jeszcze w kilku kolorach. 

Zastanawiam się też jak często kupujecie na Aliexpress? Czy zamawiacie ubrania? A może jedynie dodatki do domu? Czego tam poszukujecie? Czy zdarzyło się Wam zamówić coś, co Was zachwyciło? A może trafiliście na kompletny bubel? Ja w ostatnim czasie upolowałam kilka naprawdę ślicznych rzeczy i dodatków. Case na telefon był strzałem w 10! I wszyscy pytają się skąd go mam. I to był stosunkowo niedrogi zakup, bo z wysyłką kosztował całe 10 złotych! Natomiast sweterek z dzisiejszych zdjęć ma małą wadę - zaciągnięcie materiału nad guzikiem, które nieco psuje cały efekt.










buty - Deichmann
spódnica - nn
sweter - Aliexpress (Koreanclothing Store)
torebka - Deichmann

Komentarze

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.