708. #ZOSTAŃWDOMU

Rzadko kiedy prezentuję Wam zdjęcia z domu. Nieważne, czy na dworze jest zimno, czy ogromny upał, zawsze starałam się przygotowywać zdjecia na świeżym powietrzu. Tym razem staram się przekazać Wam istotną rzecz - zostańcie w domach. Wiem, że to nie jest najłatwiejszy czas, ale wspólnie możemy uczynić go nieco bardziej znośny.
Na dziś przygotowałam jasną stylizację z mocnym akcentem! Bluzka i spodnie to perełki ze sklepu FemmeLuxeFinery. Naprawdę polubiłam  cuda, które można tam znaleźć. Wyszukuję takie rzeczy, które nie są zbyt odważne i w których naprawdę będę chodzić. Możecie zajrzeć do podanych przeze mnie kategorii i być może wyszukać coś także dla siebie: Puff Sleeve Top, PU Leggins, Glitter Crop Tops, Slinky Dress. Oprócz tego mam kilka rzeczy, w których jestem totalnie zakochana. Kalepusz Indy pochodzący z HatHat to takie cudo, w którym chciałabym się Wam pokazywać na każdych zdjęciach. Jest wprost stworzony dla mnie. Pamiętajcie - polska robota zawsze powinna być doceniona! Do tego prawdziwa perełka również polskiej produkcji - torebka marki Fabiola. Nie krępujcie się, zamawiajcie Noah śmiało, całymi garściami! A na koniec kontrastowe buty - moje ulubione, piękne botki w urocze kwiatuszki. Sami powiedzcie - czyż nie są słodkie?









buty - Deichmann
spodnie - FemmeLuxeFinery
bluzka - FemmeLuxeFinery
torebka - Fabiola (model Noah)
kapelusz - HatHat (model Indy)

Komentarze

  1. Twoje zdjęcia nawet w domu są bajeczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz uroczo:))Pozdrawiam serdecznie i spokojnego tygodnia życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka śliczna bluzka ❤ bardzo podobają mi się jej rękawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bluzka. Te rękawy wymiatają! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz 😍
    Obecna sytuacja nie należy do zbyt łatwych- dni coraz dłuższe, cieplejsze a tu trzeba siedzieć w domu...
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim wydaniu też pięknie wyglądasz:) Super zdjęcia można zrobić i w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudnie! Urzekła mnie bluzka. I poluję na podobne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sesja domowa też spoko. A torebka piękna 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie radzisz sobie siedząc w domu. Zdjęcia i stylizacja genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna stylizacja, a bluzeczka jest niezwykle urocza

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje domowe zdjęcia równie piękne jak te plenerowe:) Fajna ta bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Femmeluxefinery mają naprawdę świetne ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak widać można dobrze wyglądać w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylówka i świetne zdjęcia! Więcej poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie też dzisiaj na blogu rzeczy z FemmeLuxe i też w domu! :)
    Do twarzy Ci w tej bluzce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny przykład na to, że w domku też można zrobić bardzo fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj cudowna jest ta bluzka bardzo mi się podoba .

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta bluzka jest boska! Idealna na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajną masz tę bluzeczkę. Podoba mi się kolor torebki, od jakiegoś czasu modele Fabioli mnie intrygują 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta bluzka jst fantastyczna! Strasznie mi się podobają tego typu rękawy.

    OdpowiedzUsuń
  21. W domu też można fajnie spędzić czas :) fajne ubranka wybrałaś 😋

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi-Quality Web Design service now Online,
    Please Check : Creative Web Design

    OdpowiedzUsuń
  23. Femmeluxefinery mają naprawdę świetne ciuchy :)

    prosphairshop human hair wig

    OdpowiedzUsuń
  24. Te rękawy są obłędne! No i przez Ciebie mam ochotę na kapelusz!

    OdpowiedzUsuń
  25. Sesja domowa w Twoim wydaniu prezentuje się świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepięknie Ci w różu

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Sesje domowe też mogą być bardzo ciekawe <3 Wyglądasz po prostu obłędnie Kochana 💕

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystko idealnie do siebie pasuje! Mi również takie zdjęcia w domowym zaciszu zaczęły odpowiadać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.