706. PROSTE POŁĄCZENIE

Uwielbiam bluzy. Mam ich całkiem sporo w swojej szafie. I to w najróżniejszych kolorach - klasykę, to znaczy białą i czarną, ale także zieloną, różową, żółtą, w kwiaty, paski, kropeczki. Brakowało mi mocno nasyconej, wiosennej i NIEBIESKIEJ. Swoją wymarzoną upolowałam w sklepie Moodo. No i cóż ma powiedzieć - było to bardzo dobre polowanie. Przede wszystkim jak zobaczycie dzisiaj na zdjęciach ciekawie komponuje się z eleganckimi spodniami i butami na obcasie. Tak - bluza i eleganckie elementy mogą stać się prostym połączeniem, ale z pewnością wyróżniających się na tle typowych smart casualowych stylizacji. Zapewniam Was, że bluza będzie idealna także do domowego siedzenia przed komputerem, zdalnej pracy, czy po prostu błogiego odpoczynku.
Jeśli jeszcze nie przekonałam Was do zakupów w Moodo użyję teraz naprawdę mocnych argumentów. Przede wszystkim obowiązuje rabat -30% NA WSZYSTKO, a także promocja -50% na drugą, tańszą rzecz. Kto skusi się na zakupy?
W tak trudnym czasie nie zapominajmy także o polskich firmach, które potrzebują naszego wsparcia bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Dlatego też spójrzcie na moją torebkę. To Amelia marki Fabiola. Wiecie, że jestem wierną fanką tych torebek, które są szyte w Polsce przez fantastyczny zespół? I pewnie pomyślicie sobie, że w domu nie potrzebujecie torebki, ale kiedy to wszystko się już skończy to miło będzie wskoczyć w jakąś wyjątkową stylizację i ozdobić ją tak piękną perełką, prawda?







buty - Sergio Leone
spodnie - Moodo
bluza - Moodo
torebka - Fabiola

Komentarze

  1. Stylizacja bardzo mi się podoba. Jest dziewczęca i radosna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to fajne połączenie. Chociaż nigdy nie byłam za takimi stylizacjami,tak teraz mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mega spodnie. Genialnie połączone kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki jaśniejszy kobalt ❤️ Boski odcień, mam sukienkę w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Proste ale bardzo fajnie A Ty fajnie, energicznie w nim wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie sa genialne! ❤️ Bluza ma piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wręcz kocham łączyć eleganckie i sportowe ciuchy. Osobiście wolę bluzy z kapturami, zawsze to cieplej :D
    Kolor cudny!

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie połączyłaś bluzę z takimi spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, prezentujesz się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Może i prosto, ale za to jak szykownie! Świetne połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Choruję ostatnio na spodnie w kratę - wyglądasz w nich perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się zwłaszcza niebieska góra ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również uwielbiam bluzy, a ta ma piękny kolor 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. A slick blend of fashion between cool plain blue and gray plaid ..

    Good style 👍

    Greetings from Indonesia

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka zdobyła moje serce - chcę taką mieć!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna torebka :) sama mam dwie od Fabiola i uwielbiam je nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Proste ale stylowe, a Ty pięknie w nim wyglądasz. Torebeczka też fajnie pasuje do całości.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne połączenie luzu i elegancji, piękny look

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię takie klasyczne stylizacje!
    Buziaki
    https://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. aż mnie korci, żeby zmienić nieco swoją garderobę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba całość:) niebieski kolor no i kratka na spodniach :),

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jestem zakochana w tych spodniach sa genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie siła tkwi w prostocie! Mega!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta bluza jest wisienką na torcie tego looku :)

    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  25. wow kochana cudownie wyglądasz w całej tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  26. Prosto ale z klasą. Taka stylówka sama się broni.

    OdpowiedzUsuń
  27. Niby proste a jakie efektowne i piękne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna bluza, bardzo fajne połączenie! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne połączenie!
    Wyglądasz naprawdę dobrze 😊
    Pozdrawiam 😀
    Zapraszam do siebie: www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Proste połączenie ale jakie efektowne, wyglądasz wprost przepięknie Kochana 💕😘

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi się to proste połączenie bardzo podoba! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  32. ekstra połączenie
    czy to jest ta bluza? https://moodo.pl/product-pol-13406-Bluza-oversize-ze-sciagaczem.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, to jest ta bluza :) Do spodni link tutaj: https://moodo.pl/product-pol-11804-Spodnie-w-krate.html :)

      Usuń
  33. i spodnie to ktory konkretnie model, bo przekierowuje na ogólną stronę :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.