709. TOPESTETIC - NOWOŚCI DO PIELĘGNACJI

Czas, który spędzam w domu sprzyja temu, by testować mnóstwo nowości. Uwielbiam kosmetyki, ale to chyba typowe dla kobiet, więc to połączenie pozwoliło mi na przygotowanie dla Was prawdziwej petardy! Tym razem ze sklepu Topestetic udało mi się "wytargać" pudło pełne niespodzianek. Kosmetyki pielęgnacyjne uwielbiam o wiele bardziej niż te makijażowe, a więc szampon, odżywka i krem do dłoni były strzałem w 10! Dzięki Topestetic poznałam markę Zielone Laboratorium i to właśnie produkty tej firmy Wam dzisiaj zaprezentuję. Jeśli lubicie wszystko co wegańskie, eko, i stworzone zgodnie z naturą to na pewno będziecie zachwycone. To co, zaczynamy, prawda?



Musicie wiedzieć kilka rzeczy o marce Zielone Laboratorium, zanim zacznę Wam prezentować ich produkty. Przede wszystkim misją tej firmy jest tworzenie produktów w taki sposób, by było to oparte na poczuciu odpowiedzialności za świat i szacunku do wszystkich istot żywych. Zapomnijcie więc o testowaniu kosmetyków na zwierzętach. Produkty są całkowicie wegańskie, nie zawierają nawet zanieczyszczeń pochodzenia zwierzęcego. Nie ma w nich także silikonów i parabenów, a więc są bezpieczne dla naszej skóry. Każdy produkt przygotowywany jest z dbałością o najmniejszy szczegół. I przyznaję - skradło to moje serce jeszcze zanim zaczęłam stosować te trzy cuda, które znalazłam w przesyłce. Ale... każdy kosmetyk musi obronić się sam!


Pojemność: 100 ml
Cena: 29 złotych

W czasach, gdy płyny dezynfekujące leją się na moje dłonie litrami nie będę ukrywać, że potrzebuję czegoś co złagodzi pieczenie i wyleczy przesuszoną skórę. Krem zawiera masło shea, a więc zapewniam Was, że nawilża jak mało który. Ma też dość mocne działanie natłuszczające, co pięknie regeneruje dłonie i każde pęknięcie. Pachnie naprawdę obłędnie i jest idealny, ponieważ wchłania się w mniej niż minutę. Nie pozostawia tłustego filmu, ale na pewno będziecie czuć taką "jedwabistą" powłokę. To bardzo przyjemne uczucie i wcale nie przeszkadza w codziennej pracy - nie pozostawia także tłustych śladów na wszystkim, czego dotkniecie. Uważam, że jest to bardzo dobry krem i zasługuje na uwagę!


Pojemność: 250 ml
Cena: 45 złotych

Umówmy się - to nie jest szampon z pierwszej lepszej sieciówki. Kosztuje troszkę więcej niż standardowe szampony, ALE... starczy Wam na wiele więcej myć. Już wszystko wyjaśniam. Przede wszystkim wystarczą tylko dwie kropelki, by umyć dokładnie całe włosy. Moje są bardzo grube, gęste i mocne, a także przetłuszczające się u nasady i suche na końcach, więc ich pielęgnacja jest bardzo wymagająca. Dlatego też byłam zachwycona, kiedy okazało się, że taka mała ilość umyje moje włosy. Zapewniam więc, że cena jest współmierna do tego na ile czasu starczy Wam tego kosmetyku. Bardzo dobrze reguluje pracę gruczołów łojowych, sprawia, że nadmierne przetłuszczanie się włosów już nie istnieje. Mogłabym o nim pisać i pisać. Streszczę jedynie kilka jego zalet. Posiada ekstrakty ze skrzypu i rozmarynu, co działa bakteriobójczo, a dodatkowo stymuluje mikrokrążenie. Mówiąc najprościej - włosy będą rosły znacznie szybciej. Zapomnicie też o łupieżu i brzydkim zapachu! Ekstrakt z mięty zapewni świeżość! To jest produkt, który z pewnością zakupię ponownie!


Pojemność: 150 ml
Cena: 47 złotych

Butelka z pompką, obłędny zapach i produkt, który radzi sobie z ujarzmieniem moich poplątanych włosów. Lubię odżywki, które wygładzają włosy i sprawiają, że się nie puszą. A powiem Wam szczerze, że mam z tym okropny problem. W składzie znajdziemy olej migdałowy, który świetnie nawilża włosy. Dzięki niemi łatwiejsze jest też rozczesywanie pasm. Jak dla mnie świetne jest to, że odżywki nie trzeba trzymać na włosach przez jakiś czas. Po prostu nakładacie na dłonie, wmasowujecie i można ją od razu spłukać, ponieważ jej działanie jest natychmiastowe. Włosy pięknie błyszczą, wyglądają na zdrowe i zadbane. Suche końcówki znikają - nie trzeba ich obcinać. 


Chciałabym Wam przypomnieć także kilka istotnych informacji na temat najlepszego sklepu z dermokosmetykami w sieci! W Topestetic wysyłka i zwrot zawsze są darmowe. Mega mnie to cieszy, bo dzięki temu nie muszę doliczać sobie dodatkowych kosztów. Poza tym widzicie te próbki ze zdjęcia? Takie upominki to również standard. Dzięki próbkom produktów mogę poznać ich zapach, konsystencję i stwierdzić, czy właśnie czegoś takiego potrzebuję. Warto również wspomnieć o tym, że na stronie zawsze czekają na Was osoby, które chętnie udzielą konsultacji kosmetologicznych. Jestem zachwycona, ponieważ widzę ile serca i pracy jest wkładane w to, by nawet najmniejsze zamówienie było potraktowane z należytą uwagą. Brawo!