687. RÓŻOWE FUTERKO

Już Wam kiedyś pisałam, że lubię róż. Nie wiem dlaczego, ale ten kolor wydaje mi się taki przyjazny, po prostu do wyściskania. Dzisiaj przygotowałam stylizację z długim futerkiem ze sklepu Goodlookin. I chociaż wyglądam jak "misio" to jednak czuję się fantastycznie! W ogóle tego dnia, gdy robiłam zdjęcia wszystko wydawało mi się takie przyjazne. Zresztą spójrzcie sami na mój uśmiech, otaczający nas krajobraz, żółte liście i piękne słoneczko. Sama nie wiem dlaczego tak wyszło, ale z ogromną przyjemnością przygotowałam ten outfit.
Do futerka dobrałam zestaw z Szachownicy - jeansy z lampasem i sweterek, który jest bardzo mięciutki i zawsze mam ochotę się w niego wtulać. Zamiast czapki postawiłam na opaskę, a na nogach jedne z moich ulubionych sneakersów ze sklepu Deichmann. Kropką nad "i" okazała się torebka Bonie, którą stworzyła dla mnie ekipa marki Fabiola. 
Dajcie znać co sądzicie o tym zestawie oraz czy podoba się Wam moje różowe futerko!










buty - Deichmann
spodnie - Szachownica
sweterek - Szachownica
opaska - Szaleo
futerko - Goodlookin
torebka - Fabiola

Komentarze

  1. Kochana, jak zawsze wyglądasz świetnie! Futerko prezentuje się rewelacyjnie, w oko wpadły mi również buty :)
    Buziaki :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz kochana 😍
    Też bardzo lubię róż 💕
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne te furerko choć najbardziej spodobały mi sie te spodnie z lampasem :) Buty też są swietne. Super wygladasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz fenomenalnie w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobnie z różem. Piękna stylowka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. In love with this set. You look super cute and cozy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne futerko ❤️ Ciekawe czy jest też beżowe lub kremowe?

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam różowe futerko i właśnie nie wiem jak je nosić 🤔

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam taką samą opaskę.jest boska.a róż sama uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Thank yoou for some other wonderful article. Thhe place else could anybody get that kind of information in such an idewl approach of writing?
    I have a presentation next week, and I aam on the
    search for suc info.

    OdpowiedzUsuń
  11. I dobrze, że lubisz różowy, bo naprawdę Ci w nim pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudownie wyglądasz :D jestem totalnie zakochana w futerku i torebce *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi sie takie futerka ale mi samej brak odwagi na noszenie takiego..

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty i futerko to jak dla mnie połączenie idealne. Poza tym pięknie Ci w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Różowy to nie jest raczej mój kolor, ale Tobie pasuje :) Ja też bardzo lubię futrzaki i z przyjemnością je noszę, jak tylko na dworze robi się nieco chłodniej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie futerka, właśnie kupiłam sobie podobne ♥
    Cudnie wyglądasz kochana ♥
    xoxo
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie futerko, nawet różowe, nosiłabym!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kiedyś bardzo unikałam różowego koloru ale się przekonałam do niego w dodatkach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z jednej strony nie wiem, czy miałabym odwagę. Z drugiej... jak to wygląda ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne są te spodnie. Ciekawa jestem czy znajdę mój rozmiar :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka urocza dziewczęca stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chcialabym takie w szarym kolorze 😍

    OdpowiedzUsuń
  23. Uroczo wyglądasz mi wpadła w oko torebka

    OdpowiedzUsuń
  24. Aleksandra ze StyleVibes.pl6 listopada 2019 07:51

    Oblednie do Ciebie pasuje ten roz, takie futerko wyglada naprawde przecudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. To futerko jest genialne. Sama chciałbym takie mieć.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie prezentujesz się w tym futrze .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.