688. AVA REVIVAL - NOWOŚCI

Kto uważnie śledzi mojego bloga i instagram ten wie, że kosmetyki marki Ava Laboratorium goszczą u mnie najczęściej. Mam do nich pełne zaufanie i wiem, że każda linia będzie dostosowana do konkretnych potrzeb mojej twarzy. A jesienią i zimą dbam o moją cerę szczególnie dokładnie, bo wiem, że niskie temperatury mogą wyrządzić dużo krzywdy! Dlatego też sięgam po kosmetyki regenerujące i nawilżające, żeby jak najlepiej zadbać o siebie! 
Tym razem przedstawię Wam nowość - serię REVIVAL, która zrobiła na mnie bardzo duże i pozytywne wrażenie. Po pierwsze zawierają innowacyjny i odmładzający tripeptyd! Brzmi bardzo mądrze, ale co tak naprawdę oznacza i co sama mogę od tym powiedzieć? Dajcie mi chwilkę, już wszystko tłumaczę!




REVIVAL BIOLOGICZNA ODNOWA
Seria ta ma spełniać podstawową funkcję - sprawiać, że nasza twarz będzie wyglądała na młodą, a widoczne oznaki starzenia się zostaną zredukowane. Oczywiście mam już pierwsze zmarszczki, ale ten efekt nie był dla mnie najważniejszy. Niemniej jednak wiem, że działa - dzielę się kosmetykami z moją mamą i wiem, że przy sumiennym i regularnym stosowaniu potrafią zdziałać cuda!

AKTYWNIE REGENERUJĄCY KREM DO TWARZY
Pojemność: 50 ml
Cena: ok. 40 złotych

No i to jest pierwszy hit, którego zaczęłam używać z tego zestawu. Przyznaję bez bicia, że słowo "regeneracja" jest tutaj kluczowe. Ma delikatną konsystencję, nie jest gęsty i bardzo szybko się wchłania. Likwiduje przebarwienia i sprawia, że skóra wygląda promiennie i lekko. Z przyjemnością nakładałam go na twarz, ponieważ pięknie pachnie i nadaje się jako baza pod makijaż. Dobrze też sprawdzi się po wieczornym demakijażu, jako krem na noc. Wygładza skórę dając uczucie lekkości. Podoba mi się to, że naprawdę widać po nim efekt i nawet bez makijażu mogę śmiało wyjść z domu! Lubię kosmetyki, po których naprawdę widać efekt, więc z tym kremem na pewno zaprzyjaźnię się na dłużej. Plus jest taki, że przy codziennym stosowaniu wystarczy na miesiąc i jeszcze trochę!



SILNIE NAWILŻAJĄCY KREM DO TWARZY
Pojemność: 50 ml
Cena: ok. 38 złotych

Nie będę oszukiwać - dla mnie najważniejsze jest to, by krem dobrze nawilżał skórę. Przede wszystkim dlatego, że mam na twarzy miejsca, które strasznie wysychają jesienią i zimą. Ważne jest zatem dla mnie to, by moja skóra była gładka, zachowała swą jędrność i elastyczność. Krem nawilżający staram się stosować i na dzień i na noc, żeby "nie wysychać". Z dużą łatwością nakłada się wtedy makijaż, ponieważ nie widać suchych skórek, które odznaczają się pod podkładem. Odmładzający tripeptyd zawarty w tym kosmetyku pobudza skórę do biologicznej odnowy. Z pewnością tego nie poczujecie od razu po nałożeniu kremu, ale gwarantuję wam, że zobaczycie efekt. Jak dla mnie to najlepszy krem z całej tej linii. A "silnie nawilżający" nie jest tutaj żadnym kłamstwem!



GŁĘBOKO ODŻYWCZY KREM DO TWARZY
Pojemność: 50 ml
Cena: ok. 40 złotych

To krem, który przekazałam mojej mamie. Od razu się ucieszyła, ponieważ jest taką samą fanką produktów marki Ava Laboratorium jak ja. Sama przyznała, że ten krem sprawdzi się doskonale u nieco starszych osób. Pięknie wygładza zmarszczki i być może delikatnie hamuje powstawanie nowych. Czuć, że intensywnie odżywia twarz, zaraz po obudzeniu skóra jest jasna, promienna, nawilżona i wygląda na wypoczętą. Warto w niego zainwestować, gdyż mieści w sobie wszystko, czego potrzebuje nasza skóra. Dzięki niemu stworzymy sobie świetną warstwę ochronną na jesienne i zimowe dni. Nie pozostawia tłustego filmu, nie błyszczy się, więc śmiało można wyjść z domu od razu po jego nałożeniu. Dobrze też reguluje sebum, dzięki czemu nie ma efektu ciemniejszego podkładu.


WYGŁADZAJĄCY KREM POD OCZY
Pojemność: 15 ml
Cena: ok. 25 złotych

Ja ubóstwiam kremy pod oczy. Bardzo dużo pracuję, zajmuję się mnóstwem rzeczy jednocześnie, a rano zawsze chcę wyglądać świeżo i promiennie. Czasami zdarza się, że przebarwienia pod moimi oczami są po prostu tak duże, że nic nie da się z nimi zrobić. Dlatego też chętnie stosuję kremy pod oczy. Ten z serii ReVival jest naprawdę świetny. Nałożony na noc sprawia, że rano wyglądam na wypoczętą, wyspaną i gotową do działania. Stosuję go dwa razy dziennie, dla lepszego efektu. Zapewnia nie tylko nawilżenie, ale także odżywienie i redukcję zmarszczek w okolicy oczu. Dzięki niemu skóra wokół oczu jest bardziej elastyczna. Zawarte w nim naturalne oleje zapewniają równowagę lipidową. Cudo!



SERUM PRZECIWZMARSZCZKOWE
Pojemność: 15 ml
Cena: ok. 25 złotych

To serum ma bardzo przyjemną konsysencję. Coś nieco żelowego, trochę kremowego, co tak naprawdę trudno mi Wam opisać, ale wiem jedno - jest naprawdę ciekawe i bardzo je lubię. Dobrze wpływa na poprawę kolorytu skóry, stanowi świetną bazę pod makijaż. Dokładnie wygładza, sprawia, że nasza twarz robi się "ceramiczna", dokładnie jak Pań z pierwszych stron gazet. Mega przypadło mi do gustu. Mimo tego, że jest to serum przeciwzmarszczkowe to stosuję je w nieco innej odsłonie - własnie jako swego rodzaju bazę, pierwszą warstwę na skórę. Skóra wygląda na nawilżoną i naprawdę prezentuje się pięknie! Jeśli mogłabym Wam polecić to zdecydowanie to serum jest jednym z najlepszych marki Ava Laboratorium! Spróbujcie koniecznie!