685. JAK NOSIĆ BERET?

Są takie dodatki, które można uznać za "trudne". Do takich z pewnością zalicza się beret. Sama bardzo długo nie mogłam się przekonać do takiego nakrycia głowy. Zresztą pamiętm jak byłam młodsza i strasznie mnie bawiło jak ktoś nosił berecik z antenką! Teraz jednak sama sięgam po taki dodatek. Dobra, przyznaję się bez bicia - mam beret chyba w każdym kolorze. Ten jest naprawdę wyjątkowy - ma piękne, złote zdobienia! Zachwycam się! Takie cudo znajdziecie w Szaleo!
Sukienka, którą mam na sobie pochodzi ze sklepu Szachownica. Kiedy tylko ją zobaczyłam wiedziałam, że będzie moja. I wzór i krój od razu wpadły mi w oko. Byłaby jednak zupełnie "goła" gdyby nie piękne, bordowe dodatki. Torebka to najnowszy nabytek marki Fabiola. Wykonana ze skóry, bardzo pojemna, w wyjątkowym kolorze. To model Bonnie w rozmiarze M! Bardzo mi się podoba, zresztą jak każda propozycja tej marki! No i na koniec delikatne, dziewczęce mokasyny. Jesienna kolekcja w salonach Deichmann wygląda zjawiskowo! Nie sądzicie?
PS. A na nogach mam rajstopy marki Conte. Herbaciany kolor wygląda bardzo naturalnie, natomiast czarny napis wygląda jak tatuaż! 








Kiedy pokazałam tę torebkę na instagramie dostałam mnóstwo pytań na jej temat. Tak jak pisałam to model Bonnie w rozmiarze M. Skóra błyszcząca w kolorze burgundowym. Jest świetnie wykonana i zmieściu duży, damski portfel, telefon, klucze, kosmetyczkę i kalendarz. Słowem wszystko, czego potrzebuje kobieta. No i ma nowe zapięcie - nie spodziewałam sie, że będę z niego zadowolona, a jednak okazało się, że świetnie się domyka i nie ma problemu z tym, że niespodziewanie wszyscy zobaczą co mam w torebce. Zdecydowanie polecam!



buty - Deichmann
sukienka - Szachownica
beret - Szaleo
rajstopy - Conte
torebka - Fabiola

Komentarze

  1. Przepiękny beret, bardzo przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna z Ciebie dziewczyna i co nie włożysz to wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie nosiłam beretu. Jednak u ciebie bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci, że ja jakoś dziwnie wyglądam w czapkach i beretach;) Ale Tobie bardzo do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz cudownie 😍
    Beret jest chyba nie dla mnie-nawet do czapki nie mogę się przekonać 😊
    Torebka jest świetna 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja uroda idealnie pasuje do beretu! Pięknie Ci. Mnie zupełnie nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealne połączenie kolorów! Świetnie Ci w berecie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię berety, mam ich z 10 choć ostatnio wolę jednak kapelusze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastycznie wyglądasz w takiej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana wyglądasz świetnie! Torebka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze lubiłam berety, ale takich z kwiatkami jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam jeden beret w domu. Piękny żółty. Tylko faktycznie nie wiem jak go nosić

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja tez będę tak ladnie wyglądać w berecie? :D bo u ciebie wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety nie wyglądam zbyt dobrze w żadnym nakryciu głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za beretami, ale w twojej stylizacji bardzo ładnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  16. Tobie pasuje chyba każde nakrycie głowy :) Ja sama swego czasu ciągle chodziłam w beretach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. The beret is fabulous and you wear it with so much elegance and style.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ladny i stylowy, takiego jeszcze nie widziałam ;) Mi nie pasuje niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja za beretami nie przepadam ale Tobie w nim bardzo ładnie :) piękna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz 😊 Zdjęcia są prześliczne. Ja akurat za beretem nie przepadam, wolę swoją czapkę. Ale chętnie wypróbuję coś nowego

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się, choć osobiście myślę, że mi by nie pasował.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie byłam przekonana do beretów i raczej mi nie grozi żebym je pokochała. Natomiast u Ciebie prezentują się super.

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoja stylizacja jest cała idealna A beret z dodatkiem bosko ! Ja jeszcze nie wierzyłam takiego 💗

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna stylizacja <3 Pięknie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie każdy wygląda dobrze w berecie. Wiele osób nieumiejętnie dobiera do niego dodatki. Ty natomiast wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz w tym berecie!
    Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  27. Aleksandra ze StyleVibes.pl3 listopada 2019 03:41

    Cudownie w nim wygladasz, mega do Ciebie pasuje! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.