679. POŻEGNANIE LATA

Przygotowałam na dzisiaj wpis, który miał być pożegnaniem lata. Wtem... za oknem 32 stopnie i pogoda iście letnia, w sam raz na wypad nad jezioro, spacer, czy szybki wyjazd nad morze. Zazdroszczę wszystkim tym, którzy właśnie w te ostatnie dni wakacji mogą gdzieś wyjechać. Niestety mój urlop nieco się pokrzyżował i ze zwiedzania nici! Nie ma jednak tego złego, czas się uśmiechnąć i pozytywnie podejść do sprawy!
Na dziś przygotowałam stylizację, w której wszystkie ubrania i torebka pochodzą ze sklepu bonprix! Jestem totalnie zachwycona tą spódnicą. Pisałam Wam już, że pokochałam długość midi, więc wybrałam czerwoną sukienkę, w sielski, kwiatowy wzór. Falbana na dole nadaje jej nieco dziewczęcości, a gumka na górze sprawia, że pięknie podkreśla talię. Do tego biały t-shirt z cytrynowym nadrukiem, żeby nie zapomnieć, że nadal mamy lato. W oko wpadła mi także materiałowa torebka w soczystym kolorze! Jestem ciekawa co o niej sądzicie! A buty to również nowy nabytek ze sklepu CzasNaButy. Skórzane, białe tenisówki pozwolą na to, by stopa oddychała i by przejść  w nich mnóstwo kilometrów!









buty - CzasNaButy
spódnica - bonprix
t-shirt - bonprix
torebka - bonprix


Komentarze

  1. Pięknie, ta spódnica jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna letnia stylizacja ❤️
    Ja dziś przy tym upale robiłam jesienną stylizację w swetrowej sukience :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie buty są idealne na długie spacery. I świetnie komponują się z wieloma stylizacja i. Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękne zdjęcia! na szczęście pogoda jest iście letnia i jeszcze nic się nie kończy !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam nadzieję, że lato jeszcze się nie żegna 😅

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, że jestem w szoku że to już koniec lata, niesamowicie szybko minęło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie takich butów szukam 😃 idę obejrzę ofertę sklepu

    OdpowiedzUsuń
  8. Look ze smakiem - tak w 3 słowach. Dodatkowo powiem, że bardzo podoba mi się torebka

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódnica totalnie nie w moim stylu, ale to przez falbanki znajdujące się na jej końcu;-) Mam wrażenie, że zrobiłaś coś z włosami. Prawda? ;)
    W tym roku idę na studia, więc mam jeszcze miesiac wakacji :D tak, szczęściara ze mnie:>

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie moge sie napatrzyc na twoje wlosy! Zdradz swoj sekret!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozegnanie? Oj nieee, jeszcze za wczesniej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak pięknie <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam lato i stylizacje letnie A ta jest w moim guście 💗

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie chcesz jeszcze z lsię żegnać z latem bo ja uwielbiam ale Twoje zdjęcie są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna jest ta spódnica, super wybór! No i muszę pochwalić piękne zdjecia ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale boska stylizacja! Serio! ❤️ Spódnica najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodniczka jest po prostu cudowna! Wyglada na Tobie przepięknie <3 Cudna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj szybko te wakacje zleciały ;/ Fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nawet nie przypominaj, że kończy się już lato :D super outfit, torebka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oby lato jeszcze z nami było :) Fajna stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna letnia stylizacja. Super na długie spacery ze względu na wygodne buty.

    OdpowiedzUsuń
  22. Hello, just wanted to say, I liked this article.
    It was funny. Keep on posting!

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam twoje zdjęcia, super klimat wakacyjny. Mam nadzieję, że wrzesień będzie jeszcze dla nas łaskawy pod względem pogody.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz prześlicznie :D!!! No, nie napiszę nic więcej, bo mnie z zachwytu zatkało :D!!!
    P.S. Serdecznie dziękuję za odwiedziny :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna ta stylizacja. Spódnica super. Widzę ze wśród bogerek ostatnio binprix króluje :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie pożegnanie lata...bo to słońce już nie jest tak gorące jak np w lipcu... Bardzo podoba mi się to zestawienie, myślę, że w takich butach faktycznie można przejść sporo kilometrów!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta spódniczka bardzo przykuła moją uwagę <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Stylizacja idealna na pożegnanie lata ! :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyglądasz :)
    Lubię takie połączenia lekkiej zwiewnej spódnicy z tenisówkami :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana wyglądasz rewelacyjnie! Spódniczka jest świetna :) Całkowicie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. szkoda że to już koniec lata, oby jesień była piękna w tym roku

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna stylizacja, taka dziewczęca i lekka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.