675. MI-MIC

Czekaliście na nową recenzję kosmetyków z Ava Laboratorium? Jeśli tak to na pewno się nie zawiedziecie! Tym razem na tapet wzięłam serię MI-MIC Bio Lift! Ich hasło przewodnie to: "Odwróć bieg upływającego czasu". Jako, że jestem już po 25 roku życia to mój proces starzenia już się rozpoczął. Czynniki zewnętrzne, takie jak na przykład promieniowanie UV oraz te wewnętrzne niestety mają już ogromny wpływ na moją skórę. Ratuję się więc czym mogę! No cóż, taki mały żarcik, bo wcale nie czuję tego, że powinnam już zacząć proces naprawczy. Oczywiście nie czuję i nie widzę, ale zmiany już się rozpoczęły, więc staram się z nimi walczyć już na samym początku drogi, bo nigdy nie oszukamy upływającego czasu. Tak więc usiądźcie wygodnie w fotelach i przeczytajcie co dla Was przygotowałam!




KREM DO TWARZY
GŁĘBOKIE NAWILŻENIE
Pojemność: 50 ml
Cena: ok. 25 złotych 

Zamknięty w małym, szklanym słoiczku krem już od początku mi się spodobał. Lubię, kiedy wszelkiego rodzaju mazidła się nie kleją i nie pozostawiają uczucia tłustego filmu. Nie zawiodłam się - krem nałożony na czystą skórę twarzy szybko się wchłania i nie pozostawia żadnego śladu. Napisałabym Wam tutaj o peptydach najnowszej generacji, zastosowanych w tym kosmetyku, jednak wydaje mi się, że chcecie po prostu poznać efekt. A więc efekt jest bardzo dobry. Kwas hialuronowy, który znajduje się w kremie sprawia, że odparowanie wody z naszej skóry jest ograniczone, a same cząsteczki wody pozostają w głębokich warstwach skóry. Oznacza to, że po intensywnym lecie pełnym słońca powinniśmy stosować ten krem każdego dnia! Dzięki temu nasza skóra będzie przyjemna w dotyku, gładka, a po nałożeniu makijażu nie będą się tworzyły suche skórki!


KREM DO TWARZY
INTENSYWNE ODŻYWIENIE
Pojemność: 50 ml
Cena: ok. 27 złotych

Wielokrotnie stawałam bardzo wcześnie, żeby zrobić zdjęcia na bloga przed pracą. Wstawałam o 5, albo chwilkę przed, by dobrze ułożyć włosy i zrobić lekki makijaż. Moja skóra wyglądała czasami na szarą i zmęczoną, dlatego też potrzebowała odżywienia! Z pomocą przyszedł mi właśnie ten krem. Nakładałam go zaraz po przebudzeniu, jako bazę pod makijaż. Wnika głęboko w skórę twarzy i szyi, dzięki czemu wyglądamy świeżo i promiennie. Produkt ten został wzbogacony w kwasy omega 3 i 6. Dla nas oznacza to, że struktura naskóra zostanie wzmocniona i to w znaczny sposób. Oczywiście nie mówię tutaj, że efekt pojawi się następnego dnia, ale przy regularnym stosowaniu już po trzech tygodniach zobaczycie sporą różnicę. Twarz będzie wyglądała na zdrowszą, niezależnie od tego, o której godzinie się obudzicie! Zawsze będziecie wyglądały olśniewająco!



KREM DO TWARZY
SKUTECZNA REGENERACJA
Pojemność: 50 ml
Cena: ok. 27 złotych

Wydaje mi się, że najlepsze działanie mają kremy, które stosuję na noc. Ten naprawdę daje radę. Jest to rewolucyjne odkrycie biotechnologii w procesie odmładzania. Redukuje progerynę, czyli białko, które jest odpowiedzialne za starzenie się komórek. Faktycznie można zauważyć, że przywraca jędrność skórze. I to nie moja odosobniona opinia, ale moja mama może Wam to potwierdzić bez żadnego zastanowienia. Mnóstwo składników takich jak olej arganowy, witamina E i komórki macierzyste z drzewa arganowego pobudzają potencjał regeneracyjny skóry. Z ogromną przyjemnością dotykam teraz mojej twarzy. Jest delikatnie ściągnięta, miła w dotyku, a moje zmarszczki przy oczach nieco bledną. Oczywiście te nie są efektem starzenia się, a ciągłego śmiania (tak sobie wmawiam!) :) No, ale... ważne, że krem działa!




KREM POD OCZY
EFEKT WYGŁADZENIA
Pojemność: 15 ml
Cena: ok. 18 złotych

Przy wpisywaniu ceny powyżej wcisnęło mi się 118 złotych. No cóż, byłabym w stanie zapłacić nawet tyle za ten kosmetyk. Rzadko kiedy jakikolwiek krem tak mnie zachwyci, że będę chciała go kupić ponownie i jeszcze kolejny raz. Niestety od jakiegoś czasu worki pod oczami stały się bardziej wyraźne. Być może powodem jest stres, wczesne godziny pobudki i pewnie różne inne czynniki, dlatego też chciałam czegoś, co naprawdę da spektakularny efekt. No i w końcu znalazłam! W wieku 26 lat mam idealny krem pod oczy. Bardzo szybko się wchłania, jest lekki, nie zapycha, czuję nawet efekt lekkiego odświeżenia zaraz po nałożeniu! Przyjemnie jest zmyć makijaż, nałożyć ten produkt i po prostu oddać się małej drzemce. Pamiętajcie, że skóra pod oczami jest bardzo delikatna, dlatego wymaga odpowiedniej pielęgnacji. Z tym kremem z pewnością będziecie ją mieli! Psst. Tak, właśnie teraz postanowiłam nałożyć go pod oczy. Co za cudowne uczucie!



BOOSTER
REDUKTOR ZMARSZCZEK
Pojemność: 15 ml
Cena: ok. 30 złotych

Zastanawiacie się może czym jest booster? Ja też nie wiedziałam do pewnego czasu. Jest to swego rodzaju "doładowanie" dla naszej skóry, tłumacząc z angielskiego. Chodzi o to, że ma stworzyć barierę dla  powierzchni skóry.  Wzmacnia on warstwę rogową naszej skóry, a więc można powiedzieć, że jest barierą ochronną, której nie potrafią stworzyć inne kosmetyki. Sprawia, że nasza cera jest chroniona przed różnego rodzaju podrażnieniami, toksynami i innymi czynnikami zewnętrznymi. Zamknięty w małej buteleczce z pompką może być stosowany zarówno rano jak i wieczorem. Świetnie jest, gdy mamy okazję stosować go z innymi kosmetykami z serii Mi-Mic Bio Lift, ponieważ jest ich doskonałym uzupełnieniem. Dzięki niemu skóra jest delikatna, świeża, promienna i wyglądająca na gładką już z daleka!