678. KWINTESENCJA PIĘKNEJ SKÓRY

Która z nas nie marzy o pięknej skórze? Najlepiej szybko, z natychmiastowym efektem? Tak się chyba nie da, ale znalazłam coś, co pozwoli Wam naprawdę dobrze zadbać o cerę i to w bardzo krótkim czasie. Seria Kwintesencja Pięknej Skóry od Ava Laboratorium to zupełna nowość. Hasło "piękna skóra w 1 kropli" mówi samo za siebie. Są to cztery produkty, zamknięte w szklanych buteleczkach. Idealnie skomponowane z nowoczesnych i unikalnych składników aktywnych pozwala na skoncentrowanie w jednej kropli mnóstwa dobroci dla naszej skóry! 
Cztery kosmetyki, aby działać na oznaki starzenia, przesuszenie czy też przetłuszczenie skóry oraz pielęgnować ją najlepiej jak się da! Warto też wspomnieć, że kosmetyki te dostępne są nie tylko na stronie Ava Laboratorium ale też w drogeriach Rossmann. Możecie podejść, sprawdzić jak wyglądają i jak fenomenalnie pachną!




KONCENTRAT
STOP TIME
Cena: ok. 30 złotych
Pojemność: 30 ml

Tutaj nieoceniona okazała się pomoc mojej mamy. Produkt przeznaczony jest dla cery suchej, dojrzałej, z widocznymi zmarszczkami. W składzie znajdziemy Resveratrol, czyli jeden z najsilniejszych antyutleniaczy. Dzięki temu przeciwdziałanie starzeniu się skóry jest widoczne szybciej, a efekt naprawdę zniewalający. Niskocząsteczkowy kolagen pozwala na znaczną redukcję zmarszczek. Razem to zestawienie działa przeciwzapalnie. Przy regularnym stosowaniu widać duże spłycenie zmarszczek, rozświetlenie skóry, usunięcie mocnych przebarwień. Twarz jest delikatna, nawilżona, rozjaśniona i jędrna. Rzadko kiedy wierzę w produkty "odmładzające", ale tutaj jedna kropla rano i wieczorem naprawdę działa! Stosowanie jest również bardzo łatwe i przyjemne. Kilka kropli naniesionych na twarz rozprowadzamy i wykonujemy delikatny masaż. Przez te kilka chwil możemy się poczuć jak w prawdziwym SPA! Ogromna przyjemność.



KONCENTRAT
AQUA EXPRESS
Cena: ok. 30 złotych
Pojemność: 30 ml

A to coś idealnego dla mnie. W ostatnim czasie nawilżanie skóry stało się moim codziennym rytuałem. Nie zapominam już o kremie nawilżającym, albo właśnie takim koncentracie. Przez kilka tygodni stosowałam Aqua Express każdego dnia i jestem zachwycona. Proces ten starałam się powtarzać każdego wieczoru, ponieważ koncentrat działa najlepiej i najgłębiej dopiero po czterech godzinach. Wnika w głębokie warstwy skóry i dlatego możemy mówić o silnym nawilżeniu. Faktycznie - suche skórki zniknęły, a po nałożeniu makijażu również mogę o nich zapomnieć, a było to moją ogromną zmorą. Nie ma też mowy o uczuciu "ściągnięcia" skóry, jest przyjemna w dotyku i sprężysta. Doskonale współgra z kremami marki Ava, dlatego nakładam go właśnie pod taki krem przed pójściem spać. Dla mnie to absolutny hit na policzki, brodę i okolice przy nosie.


KONCENTRAT
STOP SEBUM
Cena: ok. 30 złotych
Pojemność: 30 ml

Moim zdaniem twarz jest najtrudniejszym miejscem do codziennej pielęgnacji. Dzieje się tak dlatego, przynajmniej w moim przypadku, ponieważ różne strefy działają u mnie całkiem odmiennie. Mam przesuszone policzki, brodę i okolice przy ustach, natomiast moje czoło cały czas, niezmiennie od wielu lat się przetłuszcza. Dziwnie się czasami czuję, bo wyglądam, jakbym była spocona, a czoło błyszczczy się niczym diament. Ale... znalazłam na to sposób. Koncentrat Stop Sebum stał się moim wybawieniem. Żaden kosmetyk nie zadziałał u mnie tak dobrze jak ten. Można go stosować niezaleznie od wieku, a oprócz zmniejszenia produkcji sebum, działa również na trądzik. Jestem w szoku, bo naprawdę mogę teraz spokojnie nałożyć makijaż i po kilku godzinach nie rozpływa mi się na czole. Bardzo przyjemnie pachnie, ma delikatną konsystencję i sprawia, że czuję się świeża,  a moja skóra sprężysta! Naprawdę polecam, jeśli macie problem z nadmiernym przetłuszczaniem się na twarzy. 


KONCENTRAT 
LIFTING LASER
Cena: ok. 30 złotych
Pojemność: 30 ml

Ostatni produkt to kompozycja wygładzająca skórę na twarzy. Bardzo przyjemny, nie zapycha, a dzięki niemu skóra jest sprężysta i miła w dotyku. Zapewnia długotrwałe napięcie skóry już po chwili, a także widoczną redukcję pierwszych zmarszczek. Dzięki niemu gęstość skóry zostaje przywrócona do normalnego stanu, pobudza procesy regeneracyjne. Skóra jest rozświetlona, wygląda na zdrową, bez jakichkolwiek przebarwień, oznak zmęczenia czy worków pod oczami. To produkt, w który powinna zaopatrzyć się każda kobieta po 25 roku życia. Z pewnością polubicie się z tym koncentratem, kiedy każdego dnia musicie wyglądać zniewalająco. Sama nie byłam przekonana do tego produktu, bo na co dzień Aqua Express w zupełności mi wystarcza, chociaż przyznaję się bez bicia, że po kilkukrotnym zastosowaniu okazało się, że to świetny kosmetyk. Myślę, że na początek możecie wypróbować go bez żadnych obaw!


Pamiętajcie, że kosmetyki te znajdziecie teraz w Drogeriach Rossmann!