677. #BONPRIX

Jak ja lubię spódnice midi! Kiedyś w ogóle nie mogłam się przekonać do tej długości, bo wydawały mi się jakieś dziwne, skracające sylwetkę i jedynie dla starszych Pań. Odkąd zaczęłam je nosić to czuję się w nich fanastycznie! Ta z dzisiejszego wpisu oczarowała mnie już na samym początku. Delikatny róż, przewiewny len, kieszenie i drewniane guziki to połączenie doskonałe. Znalazłam ją w sklepie bonprix i polecam każdemu (od razu mówię, że warto wziąć jeden rozmiar mniejszą!). Do tego biały t-shirt z dekoltem w literę V i jeansowa katana. Wszystkie te rzeczy również pochodzą z bonprix! Nie sądziłam, że znajdę tam takie cuda, a jednak! Zgrało się to wszystko naprawdę idealnie. Dodatki w postaci torebki i butów wyszperałam w salonie Deichmann! Mam nadzieję, że stylizacja przypadnie Wam do gustu, a tło z kolorowego grafitti dopełni całość!










buty - Deichmann
spódnica - bonprix
koszulka - bonprix
katana - bonprix
torebka - Deichmann


Komentarze

  1. Piękna stylizacja. Sama chętnie bym w takiej wyszła. Torebka też boska 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. profesjonalne zdjęcia i rewelacyjny blog. Widać, że działasz z pasją a nie z przymusu. OBSERWUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nadal nie mogę się do nich przekonać, choć na innych bardzo mi się podobają. Super stylizacja i zdjęcia ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja. Pięknie wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak samo nie lubiłam takiej długości w spódniczkach, ale teraz w sklepach są tak piękne, że polubiłam. ;) Twoja też jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna sesja, uwielbiam bonprix i często tam kupuję ubrania oraz dodatki do domu

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz olśniewająco, piękna spódnica i torebka 😍. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow mega jest Twoja stylizacja. Ta spódnica z bonprix jest boska, możesz dać znać jaki rozmiar jest tej spódnicy którą masz na sobie? Mural za tobą robi również mega robotę....przepięknie się to wszystko razem komponuje u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej właśnie dodałam posta u siebie z identyczną spódnicą od nich, tylko tym kolorem beżowym :) hehehe
    Świetne są nie ? :)

    Super wyglądasz kochana, jak najbardziej moje klimaty <3

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz! Ja bym się lepiej czuła w ciemniejszym kolorze... Skoczę sprawdzić czy jest wybór

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie moje klimaty! Kolor spódnicy jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza stylizacja! Lubie kombo z kurtka dzinsowa :) Ps. masz mega sliczne wlosy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylóweczka, torebka dobrana cudownie do reszty, a kolorki bardzo moje ❤️ Wygladasz przecudownie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Totalnie mi się podoba Twoja stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna stylizacja najbardziej podoba mi się ta torebka oraz buty.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cud, miód i orzeszki. :D Uwielbiam pastelowe klimaty. <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochalam sie w twojej spodnicy! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczna jest ta spódnica, świetnie ja zestawiłaś z jeansowa katana. Uwielbiam takie pastelowe odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ze stylizacjami z midi w roli głównej zawsze mam problem - mimo długich nóg zawsze wyglądam w nich fatalnie...
    u Ciebie sesja świetna!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja kiedyś nie mogłam patrzeć na midi, a teraz uwielbiam. Ta twoja jest po prostu cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  21. O mamo, ależ mi wpadła w oko Twoja torebka!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie robiłam tam zakupów w bonprix, a ta stylizacja jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę, że spódnica tak dobrze leży. U mnie niestety skraca nogi i poszerza :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja! Ostatnio również zamawiałam z Bonprix!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś często tam zamawiałam 😊

    OdpowiedzUsuń
  26. Spodniczka po prostu boska, calosc pieknie na Tobie lezy 😍 Cudnie wygladasz 😍

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja kiedyś też nie lubiłam midi, a teraz kocham:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.