680. #BACKTOSHOOL

Wrzesień dopadł już uczniów, którzy zasiedli do szkolnych ławek. Zaczną się sprawdziany, przerwy pełne zabaw, bieganie na wf i wieczorne odrabianie lekcji. Czasy szkoły podstawowej wspominam całkiem nieźle, dlatego z chęcią bym się tam cofnęła. Ciekawe, czy byłoby tak samo fajnie. No ale... nie można mieć wszystkiego! Przygotowałam jednak stylizację Back To School! Jeden z najprostszych i najwygodniejszych zestawów - bluza z kapturem, jeansy i trampki. Ile razy ja szłam w takiej stylówce do szkoły - zmieniałam kolory bluz i butów, ale generalnie zawsze chciałam tak iść ubrana na lekcje. Cóż... teraz z sentymentem wracam nawet do mundurków ( swoją drogą czy obowiązują one jeszcze w szkołach?). 








buty - Converse
spodnie - Szachownica
bluza - Szachownica
plecak - Deichmann

Komentarze

  1. Miałam mundurek w szkole średniej (szkoła mundurowa z tradycjami) i powiem Ci, ze tęsknię za tymi czasami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki szczypiorek! Ślicznie ci w warkoczykach i tej styliazji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że mam to już za zobą 😂

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny set :) Bardzo młodzieżowy i na luzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się kolor tego dżinsu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taak, typowa szkolna stylówka z czasów gimnazjalnych. W liceum u mnie się to zmieniło i ubierałam koszule, sukienki i tego typu rzeczy. Choć bluzy całkowicie nie zniknęły oczywiscie;) Widzę, że Twoja jest z Szachownicy... jakoś nie mogę się przekonać do tego sklepu, ale być może kiedyś się to zmieni;)

    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie Ci jest w warkoczykach :) Fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeansy masz świetne! Stylizacja na plus. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już dawno po szkole?! NIEMOŻLIWE!
    Wyglądasz jak cudna nastolatka na tych zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz :) chciałabym mieć taką figurę 😁

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja uwielbiam takie stylówki na luzie! Cudownie !
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny look, bardzo wygodny 🖤

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochanie nie poznałam cię na 1 zdjęciu. Jak dla mnie sztos!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie stylizacje na luzie. Bluza jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nigdy mundurków nie miałam i bardzo się z tego cieszę, bo nie lubię mieć narzuconego z góry stroju. Podoba mi się za to bardzo Twoja stylizacja i zdjęcia ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Młodzieżowo i na luzie świetnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna młodzieżowa stylówka. W szkole moich dzieci nie ma mundurów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Najwygodniejsza stylówka ever! I moje ukochane spodnie z wysokim stanem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie wygladasz, jednak to nie dla mnie.... bluza za krótka (wolę dłuższe) a spodnie zwężane a w tych źle wygladam... nie jest to stylizacja na moją figurę ale Tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji. 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji. 😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładnie ci w warkoczykach! �� Stylizacja klasyczna ale wielki plus za dobre zdjęcia. Widać na nich co chciałaś pokazać, bez zbędnych dodatków!

    nouw.com/luuxyaa

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi się ta stylizacja, brawo

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny zestaw i jaka świetna fryzurka:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna, luźna stylizacja! Super wyglądasz w tych warkoczykach. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. super zestaw, u mnie byłby to strój weekendowy:)

    OdpowiedzUsuń

  28. Awesome post, as usual.Thanks for taking the time to put this all together and for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  29. Stylizacja idealna na powrót do szkoły :)
    U mnie mundurki były, ale na szczęście tylko w gimnazjum.
    Obserwuję bloga.
    Pozdrawiam! 😊

    OdpowiedzUsuń
  30. Idealny zestaw na back to school! Ps. slicznie wygladasz w warkoczach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie Ci w warkoczykach! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz cudownie bardzo mi się podobało i te warkocze extra.

    OdpowiedzUsuń
  33. Aleksandra ze StyleVibes.pl13 września 2019 13:44

    Jak Ty przecudownie wygladasz, musze przyznac ze styloweczka jest po prostu obłędna <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Spokojnie mogłabyś wejść do jakieś klasy i sprawdzić:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.