650. ZŁOTA KURTKA

Ile ja się naoglądałam inspiracji na instagramie ze złotymi i srebrnymi kurtkami. Metaliczny trend zachwycił mnie do tego stopnia, że zrezygnowałam z przekonania o tym, że w takiej kurtce wygląda się jak w folii aluminiowej! Tak, wiem - zabawne skojarzenie, ale nie mogłam wyrzucić go z głowy. Tę kurtkę znalazłam w sklepie Bonprix i muszę przyznać, że nie jest aż tak "błyszcząca", więc idealnie spełniła moje oczekiwania. Jest świetna jako kurtka przejściowa i pasuje do wielu stylizacji. Dzisiaj przygotowałam wersję "na sportowo", ale pewnie jeszcze niejeden raz zobaczycie u mnie tę kurtkę w innym zestawieniu!









buty - Nike
spodnie - Szachownica
bluza - Szachownica
kurtka - bonprix
plecak - nn

Komentarze

  1. Kurtka fajnie komponuje się z plecaczkiem. Wyglądasz w niej super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja- naprawę w 100% trafiona jeśli chodzi o mój gust :D
    zawsze przegapiam różne trendy:(( teraz przegapiłam i ten, choć może nadal trwa? :D kurtka mega mi się podoba i pierwsze wrażenie to "kurcze, a może bym sobie taką zamówiła, tyle, że srebrną?" Naprawdę mi się spodobała, wiec mocno się nad nią zastanowię :D

    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się takie kurteczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka prezentuje się świetnie, mega ożywia stylizację ♥
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam że ja jakoś nie ulegam temu szałowi na świecące kurtki...chociaż to w sumie dziwne bo w kwestii biżuterii jestem sroczką;) Fajnie zestawiłaś w tej stylizacji kolorki - podoba mi się!
    A bonprix bardzo lubię:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Choć nie lubię stylu sportowego to ta kurtka i jej kolor bardzo mi się widzą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam bardzo podobną tylko srebrną z Reserved :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna jest ta kurtka, w tym sezonie złoto króluje, zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie i młodzieżowe ci w niej 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurtka rzuca się z pewnością w oczy i robi całą robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieknie Ci w tej kurtce, strasznie podoba mi się cała stylizacja <3 Ślicznie w niej wygladasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Kilka lat temu miałam podobną kurtkę, tylko moja była bardziej złoto-żółta

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wygląda ta kurtka! Robi cała stylizacje 😋

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta kurtka jest świetna, bardzo mi się podoba i rewelacyjnie wygląda z całą stylizacją :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja! Kurtka gra główne skrzypce <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Polubiłam ostatnio spodnie z wysokim stanem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz w niej świetnie... ale ja chyba nie miałabym odwagi - starość!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie kurtki ale... Na kimś. Ja bym chyba w takiej wyglądała groteskowo.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pasuje Ci ten kolor :) Musze kiedy s w sklepie przymierzyć kurtkę w takim kolorze. Bo sama najczęściej wybieram czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cała stylizacja świetna! Kurtka cudowna. Lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja w moim stylu, a kurteczka orginalana i fajna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie wygladasz. Podoba mi sie Twoja stylizacja. Ta kurtka dodaje uroku calej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurtka dla mnie wpada w srebro i jest kosmiczna 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna kurtka zresztą cała stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  25. Nawet nie wiesz jak bardzo lubię takie stylizacje! Świetna jest ta kurtka, mam podobna srebrna i uwielbiam ja nosić!
    Marlena

    OdpowiedzUsuń
  26. Super cała stylizacja, świetna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny opalizujący kolor ma ta kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  28. Taka kurtka to świetny pomysł na ożywienie całej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna jest tak kurtka ❤️ piknie ci w niej ❤️

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja! Bardzo Ci pasuje. Ja osobiście ubieram się bardziej elegancko i płaszczyk zamówiłam na modbis ( strona www) Jestem bardzo zadowolona, świetnie leży i nie mechaci się :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.