648. FUTRZAK

Uwielbiam wyprzedaże! W tym roku udało mi się upolować futrzaka i jeansy z dzisiejszych zdjęć. Za te dwie rzeczy zapłaciłam 100 złotych. Fajnie, prawda? Już wiem, że to futerko będzie moim ulubionym, wiosennym okryciem wierzchnim. Chociaż nie jest takie cieplutkie i nie nadaje się na srogą zimę, to jednak wczesna wiosna będzie doskonałym momentem do przygotowania stylizacji z nim w roli głównej. Co do dzisiejszego outfitu - mam na sobie także dwie, fantastyczne perełki! Torebka Fabiola, model Adela wykonana z krokodylej skóry pomieści wszystkie najpotrzebniejsze drobiazgi. Pokochałam ją od pierwszego założenia! A botki w kolorze brązowym to również nowość w mojej szafie. Stabilne, bardzo wygodne i tanie. Spójrzcie jak te wszystkie elementy świetnie współgrają! 








buty - CzasNaButy
spodnie - Bershka
futerko - Bershka
czapka - H&M
torebka - Fabiola 

Komentarze

  1. W tym sezonie futrzaki rządzą! Genialna stylizacja, bardzo w moim stylu!
    Marlena

    OdpowiedzUsuń
  2. Futrzaki w tym sezonie zdecydowanie rządzą! Świetny look, bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham te spodnie ! A futrzak totalnie wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny look. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm.. mam wrażenie, że futerka się albo nienawidzi, albo kocha. Sama wątpię, bym kiedykolwiek je nosiła, bo uważam, że mi po prostu nie pasują. Ty wyglądasz w nim naprawdę super;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Futrzak i botki wpadły mi w oko! Piękny kolor.
    Ja unikam wyprzedaży, nie lubię tłumów i bałaganu na wieszakach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie podobają mi się takie futerka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie skomponowany zestaw. Buty i futrzak piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Futerko i buty to wręcz idealne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całość wygląda super :) Ale buty i kurtka najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Połączenie kolorów mega! Ale ty masz do tego oko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja :) Botki są mega :)

    Przy okazji odwiedzin chciałabym zaprosić Cię na konkurs zorganizowany na stronie mojego sklepu BiBabi - sukienkowa faktoria do wygrania jest wiosenna sukienka lub bon na zakupy https://tiny.pl/tm436

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo przydałby mi się teraz taki futrzak ❤️ i kochana masz fenomenalne buty ❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty wyglądasz świetnie, a ja bym się chyba w tym źle czuła.. zupełnie nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze, te futrzaki modne są i "fajowe", jednak boję się wydać na to pieniądze, bo nie wiem czy pasuje do mnie 🤔
    Pozdrawiam 😙😙

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne to futerko taki misiaczek z niego

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne masz te buty Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo spodobały mi się Twoje buty, a jak są do tego stabilne, to jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. no kochana przepiekna stylizacja taka w moim guscie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O wow ale extra stylizacja !
    Ślicznie wyglądasz
    https://xthy.blogspot.com/2019/02/valentines-day.html

    OdpowiedzUsuń
  21. futrzaki chyba nigdy mi się nie znudzą! piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz jak zawsze rewelacyjnie :) Futrzak prezentuje się świetnie, ale moja uwagę najbardziej przyciągnęły spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz w tym futrzaku, bardzo podoba mi się ta propozycja 💖

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie wygladasz w takim futrzaku. Moją uwage przykuły również ciekawe spodnie! 😊

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajny futrzak!
    Pozdrawiam - https://www.wolfiepoli.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Very good article. I am experiencing some of these issues as well..

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestes prawdziwą łowczynią! Te zestawienie jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Futerka zdecydowanie nie są dla mnie, ale buty masz piękne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Potwierdzam bardzo fajne buty :) Zakupione na eobuwie?

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak Ci pieknie w tym futrzaczku, cudny look <3 Sama osobiscie lubie tego typu futrzaki, choć trochę brakuje mi ich w szafie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Osobiście mam kamizelkę z prawdziwego futra oraz krótkie futerko sztuczne, które uwielbiam - są skrajnie różne ale świetne.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz jak milusi niedźwiadek 😁super👍

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny futrzak ale te buty mnie zachwyciły

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.