649. SUKIENKA EVER PRETTY

Sukienki maxi to przez wiele lat był dla mnie temat bardzo trudny. Zawsze wydawało mi się, że taka długość po prostu nie jest dla mnie odpowiednia. Z biegiem lat powoli się to zmieniało, przekonałam się do spódniczek i sukienek midi, aż przyszedł czas, kiedy znalazłam perełkę do samej ziemi. Czarna w motyw czerwonych kwiatów, idealna na każdą porę roku. Trochę kombinowałam co do niej założyć, ale ostatecznie padło na długie kozaki, mój ulubiony kapelusz Indy i zamszową ramoneskę. 











buty - Deichmann
sukienka - EverPretty
kapelusz - HatHat
kurtka - Goodlookin

Komentarze

  1. Śliczna jest! U mnie podobnie z tą długością i też do niej dopiero dojrzewam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio sukienki i koszule w takie kwiatkowe lub inne drobne wzorki są bardzo modne. Ta też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wystylizowałaś tę sukienkę! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz przepięknie 😙😍
    Ja niestety jeszcze nie "dojrzałam" do sukienek/spódnic maxi.
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kwiatowe motywy na sukienkach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Wyglądasz cudownie! Cały zestaw jest idealny, nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz rewelacyjnie. Stylówka już taka wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Długie sukienki wyglądają na Tobie swietnie, a ten wzor mega Cię podkreśla! Cudowna stylizacja i przepiekna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka jak i cała stylizacja ❤️ Uwielbiam taką długość!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jest ta sukienka. Motyw maków dodaje jej charakteru

    OdpowiedzUsuń
  11. Też musiałam dojrzeć do tego typu sukienek :) Choć zawsze boje się, że spadnę ze schodów schodząc w takiej długiej kiecce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogromnie mi się podoba! Świetna propozycja na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka jest śliczna. Idealnie ci w takiej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle rewelacyjny outfit! Wszystko się ze sobą świetnie komponuje, jestem zachwycona! *.* Sukienka przepiękna, a Ty wyglądasz przepięknie!
    Pozdrawiam ♥
    https://my-positive-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię sukienki maxi- a tu u Ciebie dodatki nadały jej ciekawego charakteru. Jak zwykle świetnie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Maxi w takim połączeniu bardzo chętnie bym założyła, wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie wyglądasz! Ta sukienka jest świetna ❤

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygladasz mega! Piekne masz wlosy kochana :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna jest ta sukienka, bardzo ładnie w niej wyglądasz. Sukienki maxi idealnie do Ciebie pasują.

    Pozdrawiamy,
    zespół Ulubionej Bielizny

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta długość jest stworzona dla ciebie ale też ten wzór pasuje Ci idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Ona jest piękna, a ty w niej wyglądasz cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna jest ta sukienka maxi, ja ostatnio je pokochałam 😅💖

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam sukienki w kwiaty. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna sukienka! Wyglądasz w niej zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurcze, nie mogę wyjść z podziwu jak pięknie wyglądasz w kapeluszach ♥ Mega ci pasują!
    Śliczna sukienka ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Od niedawna uwielbiam takie długości:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sukienka i buty robią furore :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sukienka mega w moim guscie, bardzo ladnie Ci w dlugich sukienkach <3 Cały look klasa! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna ta sukienka, pasuje Ci😍😁

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna sukienka a w połączeniu z kurtką prezentuje się bosko

    OdpowiedzUsuń
  31. Idealna sukienka 🤩 ta kurtka wygląda z nią bosko ❤️

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.