594. BIAŁA MARYNARKA

Jak ja się długo zastanawiałam, czy połączenie białych spodni i białej marynarki będzie dobre. Nie do końca wiedziałam jak podejść do tego tematu. O białych spodniach pisałam Wam już ostatnio, a tym razem trzeba było przekonywać mnie do długiej marynarki zapinanej na jeden guzik. Kiedy zobaczyłam ją w sklepie Naia to od razu wpadła mi w oko i bardzo długo chodziła po głowie. W końcu znalazła się u mnie w szafie i w ogóle nie żałuję! Jest naprawdę świetna. Oczywiście nie chciałam, żeby było zbyt nudno, dlatego też do stylizacji dodałam koszulę w paski. Ciekawym akcentem są także nowe, lustrzane okulary. Takie cudeńka znajdziecie w sklepie GranaShop! Są tak piękne, że ostatnio noszę je bez przerwy! Zresztą nie będę już tak dużo opowiadać - zobaczcie moją najnowszą stylizację!









 


buty - Deichmann
spodnie - H&M
okulary - GranaShop
koszula - bonprix
marynarka - Naia
torebka - Paolo Peruzzi

Komentarze

  1. Piękna klasyczna stylizacja, ta marynarka jest bardzo oryginalna :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/05/rozowy-weniany-sweter.html

    OdpowiedzUsuń
  2. You look amazing! Love your floral and striped blouse!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemna stylizacja. Dzięki koszuli nie jest zbyt monotonna, a okulary dodają szyku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Very nice and elegant outfit! White on white is great and the floral top add great colors to it! Right choice of accessories as well!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/05/25/bom-dia-lisboa/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny white look, wyglądasz pięknie <3 Bardzo lubię nosić właśnie białe spodnie tym bardziej latem i z nią swój biały żakiet. Świetne zdjęcia, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elegancko, szykownie, kobieco i po prostu pięknie

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyglądasz! :) Rewelacyjny look :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja, jesteś bardzo elegancka a bluzeczka nadaje ci kobiecy, wdzięczny wygląd. Zapraszam na mój nowy blog i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega zestaw, koszula świetna, ostatnio nawet się nad nią zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny zestaw. :) Bluzka dodaje fajny kontrast całej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przyjemne dla oka połączenie:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. klasycznie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna marynarka i okulary:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marynarka dodaje klasy tej stylizacji, pięknie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny look :) genialnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja uwielbiam biel ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. czy ta koszula jest dostepna ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne okulary, uwielbiam ten styl

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh jaka śliczna, długa marynarka, mam taka czarną i absolutnie uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda to bardzo elegancko więc jak ktoś taki ma styl lub praca tego wymaga to świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię białe stylizacje ale u innych xD

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna koszula, a szpilki https://zoio.pl/obuwie/szpilki są po prostu bombowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham takie jasne stylizacje! Świetnie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. marynarka extra! całość wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Very chic in that business suit! :)

    And I love that blouse! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.