593. BIAŁE SPODNIE

Wyobraźcie sobie, że łatwiej było mnie przekonać do plisowanych spodni, niż do jeansów w białym kolorze. Nigdy nie lubiłam białych spodni, kiedyś, jakieś 5 czy 6 lat temu miałam jedną parę, ale jakoś tak nigdy ich nie nosiłam. W końcu dorosłam do tej decyzji i chyba nawet odrobinę się cieszę. Prosty krój, bez żadnych dziur, przetarć, udziwnień to coś, co spodobało mi się od razu. Połączyłam je ze zwiewną bluzką w paski. Nieregularne pasy i  nasycone kolory wyglądają pięknie, prawda? Do tego bardzo proste dodatki - płaskie buty na korkowej podeszwie, maleńka torebka i duży kapelusz. Powiedzcie mi, czy podoba Wam się moja stylizacja?














buty - Deichmann
spodnie - H&M
bluzka - Szachownica
torebka - Szaleo
kapelusz - HatHat

Komentarze

  1. Mimo tego ze nie przepadam za bialymi spodniami mega mi sie podoba polaczenie ich z ta bluzka :) Sweitnie wygladasz Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, jak Ty to robisz, ale co nie włożysz to wyglądasz w tym SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, super stylizacja i pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A very nice and elegant casual outfit! The white pants are perfect on you as well as the striped top! Lovely colors!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/05/18/in-the-mix/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka w pasy https://zoio.pl/odziez-damska/bluzki/krotki-rekaw/, do tego spodnie dobrane pod kapelusz...ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz:) Tak wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz fantastycznie, podobne spodnie widziałam tutaj. Świetnie połączone z tą koszulą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czuć świeżość w tej stylizacji!:) Bardzo dobrze, że przekonałaś się do białych spodni, bo w takim zestawieniu wyglądają rewelacyjnie. Ogromną zasługę mają tutaj oksfordki, które jak zawsze genialnie łączą sportowy styl z elegancją. No i kapelusz, który sprawia, że cały look wygląda jakby prosto z paryskiej uliczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam bardzo podobne spodnie. Świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz piękny warkocz. :) Ja dalej nie jestem przekonana do białych spodniach, choć podobają mi się u kogoś. ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardziej dopasowane spodnie lub chinosy i byłoby już w ogóle perfekcyjnie! ale tak też jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna lekka stylizacja! :)
    spodnie cudne a w kapelusiku wyglądasz na prawdę uroczo <3

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie super, bardzo podoba mi się torebka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie czuję się dobrze w białych spodniach, ale u Ciebie wyglądają świetnie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh very cute outfit
    I love it your blouse
    xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie podobają się białe spodnie; wyglądasz w nich rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczmie, elegancko i tak zwiewnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mega zgrabnie. Sliczna :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. What's up, I wish for to subscribe for this web
    site to get hottest updates, thus where can i do it
    please assist.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, elegancja w miejskim wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealnie wygladasz ;*
    extra look
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wstyd się przyznać ale chyba każdy ma w swojej szafie białe spodnie już długo a ja ich wcale nie miałam! Ale spokojnie, spokojnie właśnie kupiłam jedną parę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bluzka i spodnie strasznie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja sie boje bialych spodni, ale to tylko ja haha :D

    OdpowiedzUsuń
  25. kochana wyglądasz oblędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz w tych spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie jestem fanką białych spodni.

    OdpowiedzUsuń
  28. Poekna stylizacja już nie jarzma na twoim blogu jaka przypadła mi do gustu natomiast ja i białe spodnie to nie możliwe w 100 procentach

    OdpowiedzUsuń
  29. Białe spodnie lubię, ale tylko u innych :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Te spodnie z kapeluszem wyglądają znakomicie! :o Świetne połączenie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.