729. JESZCZE LATO CZY JUŻ JESIEŃ?

 Pogoda jest ostatnio kapryśna. Nie wiem dlaczego, ale totalnie odpowiada mi deszcz za oknem. Zawsze lubiłam jesień. To czas, w którym kupione zeszyty można było w końcu zapisać notatkami, kolorowe pisaki pozwalały tworzyć barwne obrazki i wszystko było jakieś takie ekscytujące. Lubiłam szkołę za to, że mogłam zdobywać wiedzę i umiejętności. Fascynowało mnie poznawanie wszystkiego, co nowe. Moja jesień kojarzyła mi się z samotnością, a jednocześnie z chęcią uczenia się. Taka to właśnie byłam przewrotna. Nieustannie wymyślałam sobie nowe zajęcia i chciałam być najlepsza!

Dziś nadal twardo i niezmiennie twierdzę, że jesień to moja ulubiona pora roku. I to właśnie chłodna, deszczowa, tajemnicza. Taka, która pozwala wypić kubek kakao pod kocem bez wyrzutów sumienia. I która sprawia, że lubię swoje towarzystwo. I kiedy czuję smutek i rozczarowanie daje możliwość schowania się w domu bez tłumaczenia się innym. 

Przygotowałam dziś stylizację będącą połączeniem tych dwóch, tak różnych pór roku. Sweterek i sukienka w kolorach brązu i beżu to właśnie jesienna odsłona, ale słomiany kapelusz, sandały i torebka - koszyczek łapią ostatnie wspomnienie lata. Czy podoba się Wam moje połączenie? 








buty - Deichmann
sukienka - nn
sweterek - nn
torebka - Deichmann
kapelusz - szaleo 

Komentarze

  1. To co się dzieje za oknem to jakiś koszmar..Wrociłam ze słonecznego urlopu znad morza a tu w domu przywitała mnie istna jesień...I letnie sukienki muszą iść w kąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, z lekką już jesienna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz. Połączenie tych kolorów jest świetne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może ktoś z was zdecyduje się na bardzo dobrą firmę Pluskwy Warszawa .Sam z tej firmy korzystałem już nie raz i za każdym razem byłem bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie looove❤️ moje ukochane kolory!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona butami! Totalnie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie dziś jak lato :) pięknie wyglądasz kochana

    OdpowiedzUsuń
  8. piekna sukienka! Ostatnio własnie kupiłam taką w geometryczne wzory i zaczynam doceniac takie printy

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę, bo ja jakoś słabo odnajduję się w jesiennej aurze. Zdecydowanie kocham lato💙 Bardzo fajna sukienka 👌🏼

    OdpowiedzUsuń
  10. Za oknem wciąż czuć lato :) I cieszmy się z niego jak najdłużej, bo niebawem się skończy :) Śliczny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę, a ja od dawna poszukuję takiej torebki do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz czadowe buciki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna jest ta sukienka :) u mnie w ostatnich dniach prawdziwe lato ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.