728. JAK PIELĘGNOWAC STOPY?

 Pielęgnacja stóp to temat pomijany przez większość pór roku. Latem natomiast wszyscy budzą się pewnego dnia i na myśl o założeniu klapek czy sandałów nie pozwala wyrzucić z głowy widoku stóp. No dobra, może trochę dramatyzuję, ale... Od dwóch miesięcy praktycznie każdego dnia miałam na stopach klapki bądź sandały. Po miesiącu moje pięty wyglądały jakbym zapomniała o nich na długie lata. Potrzebowałam kosmetyków, które zrobią efekt WOW. Żadne tam tarki i pumeksy, za to kompleksowa pielęgnacja. I z pomocą przyszła moja ulubiona polska marka kosmetyczna - Ava Laboratorium!

Linia FOOT CARE to same dobroci dla naszych stóp. Zmiękczają naskórek, chłodzą i pielęgnują. Dziś pokażę Wam dwa kremy, które naprawdę pomogą w walce o piękne stopy. Zapomnicie o brzydkich piętach, zmęczonych poduszkach, schodzącej skórze. Zadbane stopy to podstawa, nie tylko latem, prawda?





Zmiękczający krem do stóp
Pojemność: 100 ml
Cena: ok. 23 zł

Nie do końca wierzę niektórym kosmetykom. Z pewnością są dobre, ale nie zawsze dla mnie. Tym bardziej, jeśli zniszczyłam sobie skórę na stopach w takim stopniu, że aż wstyd je pokazać. Są brzydkie, popękane, szorstkie i twarde... a raczej były, bo poznałam właśnie ten krem zmiękczający z mocznikiem 30%. To taki mój mały #musthave, jeśli chodzi o pielęgnację stóp. Mocznik w tak wysokim stężeniu z łatwością rozprawia się ze zrogowaciałą skórę i ułatwia usunięcie martwego naskórka. Jest silnie nawilżający i natłuszczający. Po miesiącu regularnego stosowania widzę ogromną różnicę i jestem zachwycona. Skóra na stopach jest przyjemna w dotyku, zadbana, nie ma suchych skórek. Co więcej mimo tego, że nadal bez przerwy noszę klapeczki to na piętach nie pojawiają się nowe pęknięcia. Powiem Wam, że to jest totalny sztos! Już zaopatrzyłam się w nową tubkę!



Pojemność: 100 ml
Cena: ok. 18 zł

Jestem ciekawa która z Was ma pracę stojącą? Ja w pracy jestem na nogach 8h, więc doskonale wiem, o czym mówię. Stopy są zmęczone, gorące, a czasami napuchnięte. Dlatego też każdego dnia po pracy wskakuję do wanny, a następnie zaczynam mój pielęgnacyjny rytuał. Żeby trochę umilić czas moim stopom i je nieco odciążyć nakładam chłodzący krem marki Ava Laboratorium. I nagle robi się tak błogo i przyjemnie. Wyobraźcie sobie połączenie aloesu i mięty w jednym kremie. Chłodzenie, nawilżenie, pielęgnacja w jednym. Ulga jest po prostu na wyciągnięcie ręki. Co więcej krem ten łagodzi wszelkiego rodzaju podrażnienia i otarcia, które wynikają na przykład z noszenia niewygodnego obuwia. Produkt ten ma także działanie antybakteryjne. Wiem, że niekoniecznie chce się nam dbać o stopy - uwierzcie mi, że jestem typowym leniwcem jeśli chodzi o te kwestie. Ale już nie mogłam dać rady, ból był odczuwalny, a ja przecież muszę być na straży każego dnia! Dlatego codziennie wieczorem po kąpieli i przed snem poświęcam całe dwie minuty na pielęgnację stóp. Uwierzcie, że odwdzięczą się kiedyś!

Kto ma okazję - niech śmiało wypróbuje te kremy. W tej kwestii nie poleciłabym żadnego bubla. Wiem jak ważna jest pielęgnacja stóp, także kochani - zapraszam na zakupy!  Będziecie wdzięczni! :)