727. JAK NOSIĆ SUKIENKĘ MIDI?

 Sukienki midi to dla wielu kobiet bardzo trudny temat. No, bo ta długość jest jakaś taka nie do końca właściwa. Przez wiele lat sukienki o tej długości kojarzyły mi się z moją babcią. Sama nie mogłam się zdobyć na to, by założyć midi. Aż tu nagle kupiłam spódnicę sięgającą mi do połowy łydek i przepadłam! Teraz mogłabym nosić jedynie tę długość. Takie sukienki pasują do sandałów, klapek, kozaków, botków, słowem do wszystkich butów. I czuję się w nich jak księżniczka, serio! Nie jest mi potrzebna żadna suknia balowa, bo ta zapewnia mi wszystko!

Tym razem znalazłam wyjątkową propozycję na Bonprix. Stójka, dekolt w literę V, długie rękawy, poszerzana na dole i w mój ulubiony wzór - grochy! Wierzcie mi, albo nie, ale na samym początku nie do końca mi się podobała. Długo o niej myślałam, zamówiłam i jest. IDEALNA sukienka MIDI!









klapki - Deichmann

sukienka - bonprix

torebka - Deichmann

kapelusz - szaleo


Komentarze

  1. Ale cudownie wyglądasz! świetnie komponuje się ta sukienka z kapeluszem

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez wiele lat unikałam midi. Teraz częściej sięgam po nią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest idealna długość, nie lubię swoich kolan i chętnie je ukrywam :) no i te sukienki często są fajnie rozkloszowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię taką długość sukienek! Świetny look!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka :D ja niestety nie czuję się dobrze w tego długości sukience

    OdpowiedzUsuń
  6. Wglądasz w niej cudownie. Kilka lat temu miałam podobną. Mogłam jej nie wyrzucać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię różne długości sukienek chociaż fakt faktem najczęściej sięgam po te krótkie, ale midi też mam ( ale musiałam sie naszukać odpowiedniego dla mnie kroju )

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię sukienki midi i mam ich kilka w szafie. Choć przyznaję że ja zazwyczaj zakładam je do obcasów. Wtedy czuję się lepiej, bo moja sylwetka też wygląda jakoś tak korzystniej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Długość MIDI faktycznie może wydawać się nieco problematyczna, bo ani to krótkie ani długie. Ale ja np. całkiem nieźle się w takich czuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna jest ta sukienka i super w niej wyglądasz .

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka przepiękna, ja niedawno przekonałam się do długości maxi :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te sukienki tak do Ciebie pasują, pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sukienka a z kapeluszem jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sukienka, bardzo podoba mi się jej fason jak i wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czaaad! przyznam szczerze, że nigdy nie noszę midi, ale może w końcu to zmienię ;D na razie sięgam po mini albo maxi ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie zupełnie ta długosc nie pasuje ale ty wyglądasz super ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem niska i teoretycznie nie powinnam nosić tej długości, ale praktycznie mam to w nosie bo bardzo lubię takie sukienki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze Ci w takich długościach sukienki :) Ja ostatnio zaryzykowałam ze spódnicą i nie żałuję wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna jest! Bardzo podoba mi się ten wzór, od dawna takiej szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie! Idealnie połączone elementy, a torebka bardzo przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. To mój ulubiony krój sukienek :) bardzo fajny wzorek - kocham groszki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.