702. PIŻAMA PARTY Z TXM

Myślę, że jeśli regularnie odwiedzacie mojego bloga to pamiętacie wpis, w którym opowiadałam Wam o sklepie TXM Textil Market. Jeśli klikniecie tutaj to zostaniecie przeniesieni właśnie do tego wpisu. Ale... dziś mam dla Was coś zupełnie innego. Na moim blogu rzadko pokazuję zdjęcia robione w domu. Uwielbiam ujęcia w plenerze, dlatego robienie ich w domu nie daje mi już takiej frajdy! Ale tym razem zrobiłam wyjątek i pokażę Wam moje nowe zdobycze właśnie z TXM Textil Market! Opowiem Wam także o obowiązujących obecnie rabatach i kilku nowościach!



Zacznę od tego, że nie tylko dzieci kochają jednorożce! Dlatego kiedy zobaczyłam tę piżamkę już chciałam mieć ją u siebie. Zauroczyła mnie od pierwszego obejrzenia! Długi rękaw i długie spodnie sprawiają, że nada się idealnie na zimowe i wiosenne noce! Co więcej występuje także w dziecięcych rozmiarach, także razem ze swoimi pociechami możecie stać się piżamowymi bliźniaczkami! Cudownie, prawda? 


Kiedy już spełniłam swoje dziecięce marzenie o jakimś ubranku z jednorożcem w roli głównej przeszłam do kategorii bambosze! Lubię ciepełko i uwielbiam cieplutkie kapcie! Dlatego też spójrzcie co mam na nogach! Cudowne, różowe bamboszki z motywem jednorożca. Wszelkiego rodzaju kapcie znajdziecie na stronie TXM już od 6.99! Ta cena to prawdziwy hit, a można przebierać w różnego rodzaju wzorach zwierzęcych i kolorach!


Sklep TXM Textil Market ma bardzo bogaty asortyment. Oprócz ubrań, butów, torebek i różnego rodzaju piżamek, szlafroków w swojej ofercie posiadają także dodatki do domu. Na moim instagramie możecie obejrzeć także tabliczki z napisami, a w moim domu jest mnóstwo ściereczek, mat stołowych, pościeli właśnie z tego sklepu. To jednak nie wszystko. Największym hitem są dla mnie różnokolorowe kocyki. Wszystkie mieciutkie, przyjemne w dotyku, duże, małe, średnie, po prostu jakie sobie tylko wymarzycie! Tym razem postawiłam na szary, ale w domu mam też różowy, butelkową zieleń i grafitowy. Za około 30 złotych możecie mieć prawdziwe cudo do dekoracji domu!


Koniecznie zajrzyjcie do sklepów stacjonarnych i online, bo właśnie pojawiła się nowa, wiosenna kolekcja. Mnóstwo jeansu, a już niedługo wskoczą także kolorowe parki, które od razu zrobiły na mnie wrażenie. Miniona kolekcja natomiast ma ogromne promocje, przeceny. Najlepszą akcją jest ta, w której kupujemy produkty, a każdy następny otrzymuje większy rabat. 20% na drugą rzecz, 40% na trzecią, 60% na czwartą i 99% na piątą rzecz! Jak tu się nie skusić?


Jestem ciekawa czy kiedykolwiek korzystaliście z oferty tego sklepu? A może dopiero macie zamiar tam zajrzeć? Dajcie mi znać, czy chcielibyście być informowani o nowościach, a także różnego rodzaju zniżkach i wyprzedażach? Zaglądajcie na mój profil na instagramie, bo tam często na bieżąco informuję o takich rzeczach!


Komentarze

  1. Lubię ten sklep i czasami coś w nim kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz mega uroczo w tej pidżamce i opasce. <3 Akurat za motywem jednorożca nie przepadam, ale muszę przyznać, że Tobie pasuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kupywać piżamy. Ta z jednorożcem jest świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wlasnie muszę kupić jakąś fajną piżamę: D

    OdpowiedzUsuń
  5. może nie jestem wielką fanką jednorożców, ale taki komplet to bym chciała mieć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wygląda ta piżama. Jak najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam totalnego fioła na punkcie piżam - mogłabym kupować non stop :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna piżamka i bardzo ładna sesja zdjeciowa

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna piżama ❤️ Ja mam bzika na punkcie piżam i koszul nocnych :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz cudną jednorożcową piżamę :)
    U mnie niestety zamknęli TXM a lubiłam tak czasem zajrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny zestaw dla fanów jednorożców 😁

    OdpowiedzUsuń
  12. super poduszki, gdzie je kupiłaś? fajnie będą wyglądały w mojej sypialni!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sklep znam bardzo dobrze i często robię tam jakieś zakupy :l

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasem zaglądam do tevo sklepu, fajne ubrania i czasem dodatki do domu można tam znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak słodko wyglądasz! A w tym sklepie nie miałam okazji już być kilka miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie Ty masz długie włosy! Tutaj dałabym Ci max 15 lat! ❤️ Wyglądasz słodko w tej piżamce, ja je lubię za dobrą jakość i wygodę 🧡

    OdpowiedzUsuń
  17. nie lubię piżam,nawet zimą śpię w koszulce na ramiączka i krótkich spodenkach (ale obowiązkowo w ciepłych skarpetkach :P) ale Twoja wyjątkowo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Musze przyznać, ze naprawdę świetną masz tą piżamkę, jest bardzo urocza
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku jakie wspaniałe zdjęcia! Ja sama się teraz muszę uporać z tym, że nie można wychodzić na dwór i robić zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. nie przepadam za tym sklepem, ale kapcie rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dawno nie byłam w tym sklepie, kiedyś bardzo lubiłam tam kupować. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dawniej kupowałam w Txm ale dawno mnie tam nie było, muszę kiedyś odwiedzić ten sklep. 🥰

    OdpowiedzUsuń
  23. Uroczo wyglądasz w tej piżamce 💗 Bardzo fajny wpis! Będę Cię obserwować 😻

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam robić zakupy w tym sklepie. Bardzo fajna piżamka.

    OdpowiedzUsuń
  25. Sklep znam bardzo dobrze, często robię tam mniejsze, bądź większe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny ten sklep

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.