700. SREBRNA KURTKA

Przygotujcie się na iście kosmiczną stylizację! Co prawda jest złożona z najprostszych, bazowych rzeczy - kurtki, golfu, spodni, ale w kolorach i modelach, które są totalnie odjechane! Ups! Przepraszam za słownictwo, ale nie mogę się powstrzymać. Zacznę od workerów na grubej podeszwie. Po pierwsze urzekł mnie ich fason - podoba mi się to, że są sznurowane, ale z zamkiem. No i przede wszystkim lakierowane - rzadko w swojej szafie mam lakierowane botki, a tu proszę - od razu skradły moje serce. Do tego plecak ze srebrnymi dodatkami i czapka z małym, srebrnym logo. 
Głównym elementem tej stylizacji jest jednak kosmiczna kurtka. Dłuższy model srebrnej, błyszczącej pikówki chodził mi po głowie już od dawna i w końcu mogłam zrealizować swoje marzenie. Wszystko dzięki bonprix - to właśnie znalazłam kurtkę z dzisiejszych zdjęć! Jestem ciekawa czy spodoba się Wam moja dzisiejsza propozycja, bo czułam się w niej jak ryba w wodzie!











buty - Deichmann
spodnie - Toxic
golf - bonprix
plecak - Deichmann
kurtka - bonprix
czapka - Nike


Komentarze

  1. Great outfit.The shoes and coat are top notch.The outfit turned out so well.Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zupełnie się nie czuję w takich modelach a Tobie w nim ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że przyciąga wzrok;) Ale podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa ta kurtka, chociaż sama bym pewnie takiej nie nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super dobrałaś ubrania, kurtka idealnie pasuje i ładnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie jest kosmicznie! Super się prezentujesz w takim wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Srebrna kurtka robi całą stylizację! Wyglądasz ekstra! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak nie lubiłam srebra tak kurtka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja stylizacja jak zwykle bardzo trafiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czaderska jest ta kurtka :) Strasznie mi sie takie podobają ( nawet córce kupiłam ) ale siebie raczej w takiej nie widzę..( a sumie to nie wiem dlaczego?! )

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna kurtka, chociaż do tej pory byłam niespecjalnie do takich nastawiona pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem zachwycona złotymi i srebrnymi kurtkami. Ta twoja jest boska !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna jest Twoja srebrna kurtka.
    Wszystkie elementy Twojego ubioru są godne zachwytu.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam kurtkę w identycznym kolorze, z tym że jest krótsza i pochodzi z Reserved :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U innych podoba mi się bardzo. Sama nie umiałabym jej nosić 😁

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega kurtka! Totalnie w moim stylu. Ostatnio nigdzie nie mogłam takiej znaleźć:(( Buty też sztos!! :D

    Mój kanał

    Blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam słabość do srebrnych i złotych ciuchów
    :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Oooi ja lubię srebrne ubrania :) a kurtki jeszcze takiej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne buty :) Dawno je kupowałaś ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo polubiłam te srebrne ubrania, też mam podobną kurtkę ♥
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja ! bardzo podobają mi się buty no i tak kurtka - sztos ! taka kurtka marzy mi się co roku ,jednak zawsze stawiam na klasyczną czarną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz w tej kurtce i mega buty!

    OdpowiedzUsuń
  23. Należe do odważnych osób i jak najbardziej zdecydowałabym się na taką kurtkę .

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurtka stanowczo za odważna dla mnie! 😂 Czulabym się jak kosmitka na moje wsi w takim stylu, ale na Tobie mega mi się to podoba! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta srebrna kurtka jest po prostu super ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja!
    Metaliczne kurtki zimą uwielbiam nosić.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurtka to obowiązkowy element garderoby każdej kobiety. Dla mnie prawdziwym must have są te kurtki https://fashionpolska.pl/kurtki-damskie . To kurtka, która pasuje na różne okazje, do wielu stylizacji, niemal na każdą porę roku.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.