690. #TXMTEXTILMARKET

Dzisiaj wpis nieco inny niż wszystkie. Chciałabym Wam trochę opowiedzieć o sklepie TXM Textil Market. Zapytacie dlaczego? Ponieważ już od jakiegoś czasu robię tam zakupy zarówno odzieżowe jak i do wyposażenia wnętrza. Pierwszy raz poznałam ten sklep już naprawdę wiele lat temu - prawdopodobnie kiedy chodziłam do liceum. I nic dziwnego - marka obchodziła w tym roku już 30 urodziny! Mam więc prawo kojarzyć ich już od dziecka! Pewnie zastanawiacie się co takiego sprawiło, że zwróciłam w ogóle uwagę właśnie na ten sklep - dlatego w dzisiejszym wpisie postaram Wam się odpowiedzieć o cenach, asortymencie i jakości. Jesteście gotowi? Mam nadzieję, że tak!

Wpis zostanie okraszony zdjęciami moich stylizacji przygotowanych z wykorzystaniem ubrań i dodatków właśnie z TXM Textil Market.




TXM działa w Polsce już od 1989 roku. To naprawdę imponujący wynik. Sklep ten dostępny jest zarówno stacjonarnie - to już ponad 400 sklepów w Polsce i za granicą jak i pod adresem www. Znajdziecie tam nie tylko ubrania dla całej rodziny (nie jestem w stanie Wam określić, które z nich są najlepsze, bo zachwycam się zarówno tymi damskimi, męskimi jak i dla maluszków!), ale też dodatki do wyposażenia wnętrz i artykuły gospodarstwa domowego.  


Sami wiecie jak to jest ze sklepami, które oferują tanie produkty - ich jakość pozostawia wiele do życzenia. Nie tym razem jednak. Gwarantuję Wam, że będziecie pozytywnie zaskoczeni jakością ubrań i dodatków do domu. Warto też wiedzieć, że większa część asortymentu to produkty Polskie, co mnie osobiście bardzo pozytywnie zaskoczyło. Nie miałam o tym bladego pojęcia. Materiały ubrań są starannie wyselekcjonowane, a dodatki takie jak pościele, prześcieradła, ręczniki, koce (i tysiące innych akcesoriów) nie odbiegają ani odrobinę od tych z bardzo drogich sklepów.


Sklepy stacjonarne miło mnie zaskakują. Byłam już w kilku i zawsze jest w nich porządek, a produkty ładnie poukładane, czy rozwieszone na wieszakach. Podoba mi się podział na sekcje damskie, męskie, dzieciece i domowe. No i obsługa - w zeszłym tygodniu byłam skorzystać z promocji na skarpetki - Pani, która poświęcała mi swój czas była niezwykle uprzejma i odpowiadała na każde zadane przeze mnie pytanie. Trzeba było mieć do tego cierpliwość, ale obie byłyśmy uśmiechnięte i czułam się w tym miejscu fantastycznie!


Zakupy zrobiłam także w sklepie internetowym. Wysyłka jest tak błyskawiczna, że nawet nie zdążyłam pomyśleć o tym, że czekam na paczkę. Cały czas dostępne są jakieś rabaty, zniżki, przeceny, a więc możemy złapać ciekawe produkty w niskich cenach. Na zdjęciach produkty są dokładnie odwzorowane, a więc raczej nie ma mowy o niemiłych pomyłkach.

Do tej stylizacji wykorzystałam:
spódniczkę - 39.99 dostępną w dwóch kolorach
torebkę - 49.99 dostępną w dwóch kolorach
sweter - 29.99 dostępny w czterech kolorach

Totalnym hitem okazał się sweter - mięciutki, przyjemny do ciała, cieplutki. Nie gniecie się, nie mechaci i już wiem, że będę miała pozostałe kolory. No cóż, jeśli coś jest dobre, to po co to zmieniać! :)


Kurtka na zimę to u mnie podstawa. Jestem strasznym zmarzluchem i nigdy nie mogę sobie poradzić z niskimi temperaturami. Dlatego też cieplutka kurtka musiała sie znaleźć w mojej szafie. Długo polowałam na coś fajnego i w dobrej cenie. Nie stać mnie było na kurtkę za 500 złotych, która będzie wyglądała tak sobie i jeszcze nie będzie tak do końca ciepła. Z pomocą przyszedł mi właśnie TXM Textil Market. Znalazłam tam kurtkę ze zdjęcia powyżej. Jest tak ciepła, że pod spodem mogę mieć tylko cieńką bluzkę. W dodatku kosztowała 99.99, więc to robi wrażenie. Jakością w żaden sposób nie odbiega od kurtek proponowanych nam w innych sieciówkach, więc zaoszczędzone pieniążki mogłam wydać na coś innego! 


Dużą część asortymentu zarówno sklepu internetowego, jak i stacjonarnego stanowią sukienki. Obecnie w swojej garderobie mam 5 właśnie z tego sklepu i bardzo je lubię. Rozmiarówka klasyczna pozwala na odpowiednie dopasowanie do nas, nawet jeśli kupujemy przez internet. Ta ze zdjęcia ma półgolf, jest wykonana z przyjemnego, lekko ocieplanego materiału. Pięknie się układa, jest o długości mini, a materiał z melanżowym printem to hit tego sezonu!


Największy hit zostawiam jednak na koniec! Kryjące, czarne rajstopy w cenie 4.99! Pisałam Wam już chyba o tym wszędzie, ale musiałam powiedzieć jeszcze tutaj. Dawno nic mnie tak pozytywnie nie zaskoczyło. Uważam, że to chyba najniższa cena na rynku za tak dobrą jakość. Nie błyszczą się, nie prześwitują, są dość grube i jeszcze nie poszło mi w nich oczko! Zresztą wybór rajstop, czy w ogóle bielizny jest w tym sklepie ogromny! Polecam - zaopatruję się już od wielu lat i chyba to się tak szybko nie zmieni!


Do tej stylizacji wykorzystałam:
kurtkę - 99.99 dostępną w dwóch kolorach
sukienkę - 34.99 dostępną w dwóch kolorach
rajstopy - 4.99 
torebkę - 44.99 dostępną w dwóch kolorach

Jestem bardzo ciekawa czy znacie sklep TXM Textil Market? Kupiliście tam ostatnio coś ciekawego? A może jeszcze nie słyszeliście o nim? Co przyciągnęło Waszą uwagę? 


Komentarze

  1. Znam ten sklep, ale myślałam, że już nie istnieje 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego sklepu, ale zajrzę, ciekawią mnie zwłaszcza rzeczy do domu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten sklep już bardzo długo. Jak byłam mała, to kupowałam tam ubrania. Teraz rzadko się to zdarza, choć muszę przyznać, że w zeszłym roku upolowałam tam śliczną tiulową spódniczkę. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem tam zaglądam. Chociaż w moim mieście jest tylko jeden. Rzadko tam bywam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka zdecydowanie skradła moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też tam czasem robię zakupy i przyznam, że fajne ubranka znajduję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie zachwyciła kurtka, ale musze przyznać że nie znałam wcześniej tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam tam kilka razy, ale jedyne z czym wyszłam to rajstopy w fajnej cenie - reszta nie do końca w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdarza mi się tam czasem zajrzeć i wynaleźć jakąś perełkę za grosze..

    OdpowiedzUsuń
  10. Ohoho, ale prześwietna jest ta spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego sklepu i jestem w szoku ze juz tyle czasu jest na rynku i tyle jest ich w Polsce a ja nawet o nim nie słyszałam wcześniej :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja znam sklep i mają fajny asortyment. strasznie mi się podoba ta twoja kurtka ! Sama bym taka nosiła: d

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie mistrzowskim są te botki i berecik- genialne <3

    Sklepu niestety nie znam, więc nic na jego temat powiedzieć nie mogę :P
    Ale może kiedyś poznam, kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ta twoja torebka jest po prostu boska.

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie podoba mi się ta kurtka ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódniczka wpadła mi w oko i poszukam jej u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja często robiłam tam zakupy jak mieszkałam jeszcze w rodzinnym mieście, teraz niestety nie mam żadnego w okolicy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Like your skirt. It will be great to use them with my modern bag!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie ma chyba u mnie tego sklepu. Musze to sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Good day! This is my first visit to your blog! We are a team
    of volunteers and starting a new project
    in a community in the same niche. Your blog provided us valuable information to work on. You have done a extraordinary job!

    OdpowiedzUsuń
  21. Torba, kapelusz i kurtka to moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Te stylizacje bardzo przyciągnęły moją uwagę <3 Torebka naprawdę przecudna, a Ty na wszystkich zdjęciach wyszłaś wspaniale <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna stylizacja i to ogólnie dostępna 😉 chyba muszę się wybrać do tkmaxa 😉

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi sie pierwsza stylizacja! Przepięknie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow! Jakie śliczne stylizacje, bardzo mi się podobają!
    A sklep bardzo dobrze znam i często robię tam zakupy 😊
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Już dawno temu kupowałam w tym sklepie. Spódniczka rozkochała mnie w sobie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nawet nie wiedziałam że taki sklep istnieje 🙈🙈🙈 koniecznie muszę sprawdzić czy u nas w mieście jest.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować." Wchodząc na mojego bloga akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.